معرفی ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های رادیویی

معرفی ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های رادیویی


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، این روز‌ها در هر محفل و دورهمی سخن از انتخاب و انتخابات است. شبکه‌های رادیویی هم تمام قد کنار مردم حضور دارند تا به آنها در مسیر انتخاب اصلح کمک کنند. در گزارش ذیل به جزییات برنامه‌های شاخص انتخاباتی اشاره شده است.

رادیو ایران؛ ایران امروز در قالب تصویر
ویژه برنامه «ایران امروز» با هدف ایجاد فضای تضارب آراء و مناظره برای بالا بردن قدرت انتخاب مردم شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲:۴۰ به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن رادیو ایران می‌رود. تقویت مشارکت و رقابت انتخاباتی از راهبرد‌های این برنامه است که با رویکرد اعتمادسازی و امیدآفرینی در ساختار مناظره (با حضور جریان‌های سیاسی و احزاب) روانه آنتن می‌شود. این برنامه زنده به صورت تصویری از ایران صدا پخش می‌شود و اخبار مربوط به برنامه در تارنمای رادیو ایران پوشش ویژه خواهد داشت.  

رادیو جوان؛ رئیس جمهور محبوب من
«رئیس جمهور محبوب من» کاری از شبکه رادیویی جوان است که با هدف بیان ویژگی‌های یک رییس جمهور محبوب از نگاه کارشناسان، صاحبان کسب و کار، دانشجویان و جوانان و نوجوانان و … پخش می‌شود. جامعه مخاطب این برنامه، جوانان، نوجوان و رای اولی‌ها هستند که از شنبه تا چهارشنبه ساعات ۱۶ و ۲۲ و ۳۰ دقیقه به سمع شنوندگان می‌رسد. راه‌اندازی “پویش رئیس جمهور محبوب من” یکی دیگر از اقدامات این شبکه است.

رادیو فرهنگ؛ آقای رئیس جمهور
«آقای رئیس جمهور» از شبکه رادیویی فرهنگ با رویکرد هم‌افزایی و امیدآفرینی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه در ساختار میزگرد و گزارشی تقدیم علاقه مندان می‌شود. این برنامه درصدد تاثیرگذاری در فعالان فرهنگی و هنری کشور است و جامعه مخاطب این برنامه جوانان، هنرمندان و دانشگاهیان و فعالین فرهنگی هستند. بخش‌هایی از برنامه در تارنمای رادیو فرهنگ بارگذاری خواهد شد.  

رادیو تهران؛ میدان پاستور
ویژه برنامه «میدان پاستور» کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو تهران است که با هدف ایجاد شور و نشاط  از آگاهی برای مشارکت در انتخابات هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود. پاسخگویی به سوالات و شبهات شنوندگان، ارائه اطلاعات دقیق بررسی مطالبات مردمی با نگاه به قشر نخبه جامعه بخش از این برنامه است. در فضای مجازی رادیو تهران “تهران ۳۶۰ “برنامه دوباره تدوین و بارگذاری می‌شود.

رادیو گفتگو؛ پاستور شماره ۱۴
هدف برنامه «پاستور شماره ۱۴» شبکه رادیویی فرهنگ ایجاد انگیزه برای شکل‌گیری فضای رقابتی سالم و جذب حداکثری مشارکت است که با تقویت مشارکت و رقابت شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. جامعه مخاطب این برنامه نخبگان و اقشاری همچون دانشجویان، روزنامه‌نگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی، دانشگاهیان و حوزویان، اقشار دغدعه‌مند سیاسی هستند.

رادیو قرآن؛ خادم ملت
معرفی ویژگی‌های رئیس جمهور تراز نظام اسلامی را از ویژه برنامه «خادم ملت» از رادیو قرآن می‌شنوید. با این برنامه با رویکرد عدالت محوری، هم‌افزایی و امیدآفرینی هر روز از ساعت ۱۱ و ساعت ۱۷:۴۰ در ساختار گزارشی، کارشناسی و مسابقه تقدیم عموم مردم به ویژه جامعه قرآنی و دانشگاهیان می‌شود. ایرانصدا بخش‌های صوتی این برنامه را منتشر خواهد کرد.

رادیو معارف؛ در مسیر سربلندی
ویژه برنامه «در مسیر سربلندی» با هدف تاثیرگذاری بر مفاهیم همبستگی ملی و وفاق و همدلی ملت در انتخابات با تقویت چهار اصل مهم مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت هر روز از ساعت ۱۸:۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو معارف تقدیم مخاطبان می‌شود. تولید و پخش مستند‌هایی از سرداران بزرگ، بخش‌های این برنامه را شامل می‌شود. پویش «رأی اولی‌ها» در این برنامه دنبال می‌شود. بخش‌های مختلف این برنامه در ایرانصدا به صورت پادکست منتشر می‌شود.  

رادیو صبا؛ شمارش معکوس
ویژه برنامه «شمارش معکوس» با هدف القای اهمیت انتخابات با چاشنی طنز برای افزایش امید به آینده از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه با تقویت امیدآفرینی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ روانه آنتن می‌شود. طراحی شخصیت طنز «میم خبرچی» به عنوان منتخب اتحادیه طنز پردازان رادیو صبا یکی از بخش‌های ویژه  این برنامه است. بخش‌های این برنامه به صورت پادکست در تارنمای رادیو صبا و ایرانصدا وایرال می‌شود.  

رادیو سلامت؛ منتخب مردم
هدف برنامه «منتخب مردم» از رادیو سلامت برجسته‌سازی  نقش ریاست جمهور در پیشبرد کشور است که هر روز ساعت ۹ با تقویت مشارکت و  رقابت و سلامت روی آنتن می‌رود. یکی از بخش‌های ویژه در این برنامه به تصویر کشیدن ویژگی‌های کاندیدای منتخب است.

فضای مجازی رادیو سلامت اخبار این برنامه در تارنما و پیام رسان‌های شبکه منتشر می‌کند.

رادیو اقتصاد؛ فصل چهاردهم
هدف برنامه «فصل چهاردهم» از رادیو اقتصاد تبیین اولویت‌های اقتصادی دولت آینده و لزوم توجه به برنامه‌های نامزد‌ها در موضوعات اقتصادی است که با راهبرد تقویت مشارکت و رقابت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱  روی آنتن می‌رود. رویکرد این برنامه عدالت محوری، هم افزایی و امید آفرینی است که در ساختار ترکیبی از گفتگو‌های کارشناسی و آیتم‌های تحلیلی در راستای افزایش سواد رسانه‌ای مخاطبان تقدیم گروه سنی جوانان، بالاتر و فعالان اقتصادی و کارآفرینان می‌شود. پویش ایران من به منظور دریافت انتظارت فعالان اقتصادی و کار آفرینان از دولت آینده هم در این برنامه طراحی شده است.  

رادیو ورزش؛ میدان انتخاب
ویژه برنامه «میدان انتخاب» بر پایه تاثیرگذاری بر جامعه ورزشکاران به عنوان گروه‌های مرجع و تقویت مشارکت و رقابت  هر روز از ساعت ۱۲:۰۵ تا ۱۳ روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.   از بخش‌های ویژه این برنامه می‌توان به گفتگو با جامعه نخبگانی ورزش اشاره کرد.

رادیو نمایش؛ خان هفتم
برنامه «خان هفتم» از رادیو نمایش با هدف تبیین برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در خصوص هنر هر روز از ساعت ۹:۳۰ و مقایسه هنر اسلامی با هنر فراملی و هنر غربی پخش خواهد شد. فضای مجازی رادیو نمایش بخش‌های برنامه را در قالب پادکست منتشر می‌کند. فضای مجازی بخش‌های مهم مطالبات هنرمندان که از نمایندگان فرهنگی هنری نامزد‌ها پرسیده اند را به همراه پاسخ نمایندگان نامزد‌ها و برنامه‌های مطرح شده را به صورت صوتی و هم به صورت نوشتار در فضای مجازی و سایت رادیو نمایش می‌دهد.

رادیو پیام؛ پیام جمهور
هدف برنامه «پیام جمهور» از شبکه رادیویی پیام، تبیین اهمیت شرکت در انتخابات از منظر مردم است که هر روز در بخش صبحگاهی و عصرگاهی به صورت شناور با دعوت به حضور حداکثری و مشارکت از زبان مردم روی آنتن می‌رود. رویکرد این برنامه تبیینی، تهییجی و هم‌افزایی است که با صراحت کلام و زبان گویای مردم درعرصه انتخابات است.  

انتهای پیام/ 121

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید