معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است

معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از بوشهر، «رضا ریاحی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است.

وی موضوع و حوادث هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا را مهم دانست و ضمن گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای هفتم تیرماه گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و۷۲ تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمایی سردشت و سقوط هواپیمای ایرباس ایران از حوادث ناگواری بود که در دهه ۶۰ و از تاریخ ۶ تا ۱۳ تیرماه در کشور اتفاق افتاد.

این مسئول ادامه داد: باید تمام تلاشمان را کنیم تا نسل جدید ویژگی‌های رژیم جنایتکار آمریکا را بشناسند تا هیچ وقت دل به آمریکا و ایادی آنها ندهند و جذب زرق و برق ظاهر آنها نشود.

ریاحی بهره گیری از فضای مجازی به عنوان فرصتی بزرگ و بکارگیری انواع ابزارها و تولیدات فرهنگی و هنری و ادبی نظیر نشریه، بروشور، پیامک، نمایشگاه عکس در جهت معرفی شهدای هفتم تیر، شهدای ترور سلاح‌های شیمایی و میکروبی توسط دولت شیطانی آمریکا و توصیف ابعاد گوناگون تروریسم و خسارت وارده به ایران اسلامی از رویکرد و برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان تنگستان برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید