مقابله با جنگ نرم با تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شیراز

 مقابله با جنگ نرم با تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شیراز


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «جعفر طاهری» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز امروز دوشنبه 23 خردادماه در نشستی که با موضوع عفاف و حجاب در فرمانداری شیراز برگزار شد اظهار داشت: صیانت از حریم عمومی و گسترش امنیت اخلاقی و مقابله با تهدیدها و جنگ نرم دشمن از طریق فضای مجازی در حوزه عفاف و حجاب از جمله دلایل اصلی تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شیراز است.

جعفر طاهری بیان کرد: با تشکیل کارگروه عفاف و حجاب، پرورش فضایل اخلاقی، فراگیری عفاف و رعایت حجاب شرعی و قانونی و کاهش بدحجابی در جامعه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: درخصوص عفاف و حجاب در قرآن و سنت معصومین (ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و رهبرمعظم انقلاب و  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های کلی فرهنگی و فرهنگ و آداب ملی تاکید زیادی شده و باید این مساله موردتوجه بیشتری قراربگیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز مسئولیت پذیری، پاسخگویی مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی در حوزه عفاف و حجاب و به سرانجام رساندن ظرفیت‌های مغفول علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حقوقی در راستای ارتقای وضعیت عفاف و حجاب را از جمله مهمترین راهبردهای قرارگاه عفاف و حجاب دانست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های چهارشنبه‌های طلایی با مسئولیت مستقیم حوزه اجتماعی سپاه فجر استان و با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری شیراز نیز به زودی در سطح شهرستان برگزار می‌شود تاکید کرد: رمز موفقیت این طرح در اجرای فراگیر، مستمر و عادلانه آن است.

وی در پایان گفت: قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان شیراز، تصمیم‌گیری و اقدام برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب در سطح نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی، اماکن عمومی نظیر اماکن گردشگری، مراکز خرید، درمانگاه‌ها، بوستان‌ها، باشگاه‌های ورزشی و معابر و خیابانها را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید