مقاومت در غزه و لبنان به حال آماده باش درآمد

مقاومت در غزه و لبنان به حال آماده باش درآمد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع نزدیک به مقاومت فلسطین اعلام کردند که فرماندهان مقاومت در نوار غزه و خارج از آن به ویژه لبنان، طی ساعات اخیر اقدامات امنیتی بی‌سابقه‌ای را به اجرا درآورده اند.

دلیل این امر به تهدید‌های مسئولان نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی بر می‌گردد. گروه‌های مقاومت برای رویارویی با این تهدیدها، سطح آمادگی خود را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش داده‌اند.

این منابع تاکید کردند که فرماندهان مقاومت این تهدید‌ها را جدی خواهند گرفت، به ویژه آنکه در برهه اخیر عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری اشغالی شدت یافته است و اشغالگران صهیونیست مسئولیت اجرای این عملیات‌ها را متوجه جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی می‌دانند.

اگرچه اقدامات امنیتی در غزه و لبنان از دیرباز در دستور کار گروه‌های مقاومت قرار داشته، اما این اقدامات در ساعات گذشته به شکل بی‌سابقه‌ای تشدید شده است.

این منابع تصریح کردند که مقاومت با ارسال پیام از طریق میانجیان به دشمن صهیونیستی اعلام کرده که هرگونه تجاوز از سوی صهیونیست‌ها یا عملیات ترور، بدون محاسبه هزینه‌های ناشی از پاسخ، با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.

گروه‌های مقاومت در راستای آمادگی برای هرگونه هجوم از سوی رژیم صهیونیستی مواضع اصلی خود در غزه را تخلیه کرده‌اند و آماده پاسخ به هرگونه تجاوز از سوی عناصر و فرماندهان دشمن هستند.

همزمان، گزارش‌ها از پرواز انواع مختلف هواپیما‌های شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز غزه حکایت دارد. این پرواز‌ها معمولاً برای گردآوری اطلاعات و به روزرسانی پایگاه داده اهداف این رژیم صورت می‌گیرد، اما در ساعات اخیر حضور این هواپیما‌ها در آسمان غره شدت یافته است؛ موضوعی که نشان از آمادگی این رژیم برای یک رخ‌داد دارد.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید