مقاومت در کرانه باختری پیام محکمی به دشمن داد

مقاومت در کرانه باختری پیام محکمی به دشمن داد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسین ابو کویک» از رهبران جنبش حماس با اشاره به اینکه مقاومت در کرانه باختری پیام محکمی به دشمن داد، بر تداوم مقاومت و مبارزه علیه اشغالگران تأکید کرد.

کرانه باختری طی چند روز اخیر شاهد درگیری بین نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی است. رسانه‌های فلسطین صبح امروز شنبه نیز از شهادت «طارق ادریس» که اخیرا در درگیری با نیرو‌های اشغالگر در اردوگاه عسکر واقع در استان نابلس زخمی شده بود، خبر دادند.

پیشتر نیز «اسحاق العجلونی» در پی تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در گذرگاه نظامی قلندیا و زخمی کردن یک نظامی صهیونیست، به شهادت رسید.

ابو کویک گفت که ملت فلسطین از خود، سرزمین و اماکن مقدس آن تا آزادسازی سرزمینش دفاع می‌کند.

وی گفت: «تمامی شیوه‌های سرکوب و تروریسم رژیم اشغالگر هرگز ملت فلسطین را وادار به تسلیم نخواهد کرد».

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، این رهبر جنبش حماس همچنین تصریح کرد که عملیات مقاومت در کرانه باختری همچنین حاوی پیامی به نهاد‌های تشکیلات خودگردان فلسطین بود که همسو با طرح‌های رژیم اشغالگر برای نابودی مقاومت تلاش می‌کنند، اما این عملیات مقاومت نشان داد که ملت فلسطین بر تداوم راه مقاومت اصرار دارد.

وی بر وحدت ملی برای مقابله با اشغالگران تأکید کرد و گفت که نهاد‌های امنیتی تشکیلات خودگردان نیز بایستی در رویکرد خود تجدیدنظر کند.

پایان پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید