مقاومت لبنان ۴ پایگاه‌ «اسرائیل» را هدف قرار داد

مقاومت لبنان ۴ پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز شنبه توانستند چهار پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

جنبش حزب‌الله لبنان طی اولین بیانیه‌ای که بامداد امروز منتشر کرده، اعلام کرد: ساعت ۲۳:۲۵ شامگاه جمعه، رزمندگان مقاومت اسلامی، محل تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در مثلث التحیت با موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در دومین بیانیه بامدادی امروز خود، از حمله دقیق توپخانه‌ای به مقر تجمع نظامیان دشمن صهیونیست در پایگاه الراهب خبر داد.

مقاومت لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و نوار غزه و حمایت از مقامت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی محل استقرار توپخانه‌های رژیم صهیونیستی را در منطقه سنئیم در مزارع شبعا در مرز لبنان با فلسطین اشغالی با پهپاد انتحاری هدف قرار داد که با دقت به محل استقرار نظامیان و افسران رژیم صهیونیستی اصابت کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که امروز شنبه پادگان «زرعیت» رژیم صهیونیستی را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

انتهای پیام/ 411

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید