ملت ایران مجاهدت‌های مدافعان حرم را فراموش نمی‌کنند

ملت ایران مجاهدت‌های مدافعان حرم را فراموش نمی‌کنند


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن علیجانی زمانی» عضو فراکسیون امید مجلس دهم در گفت‌وگویی اظهار داشت: آمریکا از طریق داعش و ایجاد انحرافات فکری در از طریق این جریان تضعیف اسلام و جمهوری اسلامی ایران را در منطقه دنبال می‌کرد.

وی افزود: هرچند داعشی‌ها شعار لا اله الا الله سر می‌دادند، اما در عمل از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند و این امر هدف اصلی آمریکا از ایجاد داعش بود.

علیجانی اظهار داشت: آمریکا می‌خواست تا از طریق حمایت از داعش و ایجاد شکاف در جبهه مقاومت، مقاومت ملت‌های منطقه را شکسته و جمهوری اسلامی ایران را محاصره کند. آمریکا از این طریق به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی و اسلام در سطح منطقه بود.

وی افزود: با وجود همه این‌ها هوشمندی مدافعان حرم و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مانع از تحقق اهداف آمریکا در منطقه شد لذا کار مدافعان حرم در دفاع از ایران و اسلام کمتر از دفاع مقدس نبود.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: مردم ما امروز به خوبی دریافته‌اند که اگر مدافعان حرم نبودند داعش در منطقه قدرت و قوت می‌گرفت و وارد خاک ایران می‌شد و به همین خاطر مردم ایران هیچگاه مجاهدت‌های مدافعان حرم را فراموش نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید