من بسیجی هستم از سلاله خون شهدای اسلام

من بسیجی هستم از سلاله خون شهدای اسلام


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «مصطفی شکری» ۱۶ مهر ۱۳۴۶ در شهر ایلام متولد شد.

شکری با تلاش و جدیت فراوان تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم به پایان رساند. وی با وجود اینکه دوران انقلاب کم سن و سال بود، اما در تظاهرات ضد طاغوت شرکت داشت.

وی با شروع جنگ تحمیلی به عضویت بسیج در آمد و عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در عملیات‌های مختلف شرکت داشت. وی سرانجام در ۲۳ اسفند ۱۳۶۶ در منطقه شاخ شمیران شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای علی صالح (ع) به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید شکری:

من بسیجی هستم از سلاله خون شهدای اسلام و وارث خون‌های خط سرخ شهادت، من در زمانی پرمخاطره قرار گرفته ام و مسئولیتی سنگین بردوشم است، آینده را با چشمان خویش می‌نگرم و به گذشته فکر می‌کنم پس از مدتی فکر و اندیشه به این نتیجه می‌رسم که دو راه پیش دارم یکی اینکه رفتن را انتخاب کنم و حسین وار و مانند شهدای گذشته جانم را فدا کنم و به صف شهیدان بپیوندم و دوم اینکه مانند کفار و یزیدی‌ها بمانم و در ذلت زندگی کنم بخورم و بخوابم و حرکت و هجرتی نداشته باشم و در این دنیا و نزد خداوند متعال و در برابر خون پاک شهیدان مسئول باشم.

من با چشم باز و آگاهی کامل راه اولی را که آرزوی دیرینه من بوده است انتخاب می‌کنم و از این دنیا هجرت می‌کنم و این حیات را به قصد لقای معبود خویش ترک می‌نمایم و امیدوارم به آرزویم که شهادت است برسم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید