مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» تمدید شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از البرز، «ابراهیم نوروزی فر» مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری سومین جشنواره ملی و بین المللی رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در سال جاری خبر داد و اظهارداشت: بنا بر اهمیت جایگاه رسانه و بانوان، سازمان بسیج رسانه، برگزاری جشنواره حریم رسالت در عصر جهاد تبیین را با هدف تولیدات رسانه‌ای مؤثر و فاخر در حوزه «زن» و «رسانه» در دستورکار قرار داده هست.

وی با تاکید بر اینکه تخصص حرفه‌ای، قلم‌ها و تولیدات بانوان رسانه‌ای بسترساز روایت موفق حضور زنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی با تاکید بر مولفه الگوی سوم زن مسلمان هست، اذعان کرد: با توجه به استقبال کم نظیر بانوان رسانه‌ای سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره ملی و بین المللی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۰ مهر ماه تمدید شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز عنوان کرد: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست قالب‌های جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت هستند و علاقه مندان می‌توانند در هر قالب پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نوروزی فر بیان کرد: آثار بارگذاری شده در سایت جشنواره باید در بازه زمانی ٢٨ آبان ماه ١۴٠٢ تا ٢٠ مهر ١۴٠٣ تولید و در یکی از رسانه‌های محلی، ملی و بین المللی منتشر شده باشند. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سایت https://harimeresalat.com بارگذاری کنند. آئین اختتامیه این جشنواره در آبان ماه به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید