مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب غرب ایستاد

مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب غرب ایستاد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در گردهمایی خادمان رضوی با عنوان «رهروان خدمت و مقاومت»به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» در مصلای امام علی (ع) کرمان با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح اظهار داشت: دشمنان خصلت «اشداء علی الکفار» را در شهید سلیمانی به خوبی دیدند و حاج قاسم با تمسک به امامت و ولایت و علی بن موسی الرضا (ع) عبودیت کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی برای رسیدن به خصلت‌های همراهان پیامبر اسلام ممارست کرد و به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی بن موسی الرضا قائل بود که خادم آنجا بود.

این مسئول با اشاره به جانفشانی‌ها و فرماندهی شهید سلیمانی در شام، عراق، حزب الله و‌… عنوان کرد: حاج قاسم کفار را عصبانی و مؤمنین را به تعجب وادار می‌کرد؛ وقتی یمن فقیر را مقابل عربستان سرمایه‌دار می‌دیدند تعجب می‌کردند و رویش مقاومت ماحصل خادمی حاج قاسم بود.

وی عنوان داد: غرب آقایی خود را در منطقه از دست داد و این در حالی است که آن‌ها آقایی را با توسل به علم و فناوری با کشتن مردم می‌خواهند.

طهرانچی افزود: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او (حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور امریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

رئیس دانشگاه آزاد ‌اسلامی تصریح کرد: آن‌ها می‌گویند ما نمی‌خواهیم کسی که می‌خواهد مطهر باشد در دنیا بماند و برای همین عکس حاج قاسم در اینستاگرام بالا نمی‌آمد.

وی در پایان متذکر شد: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد و نگاه او به جمهوری اسلامی، حرم بود، زیرا ستونی دارد به نام ولایت و هرقدر حاج قاسم را دوست داریم باید از رهبر عزیزمان اطاعت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید