میز خدمت یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با آخرین روز از هفته دولت، میز خدمت با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در مصلای نماز جمعه ساری با هدف دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و طرح و رفع مسائل و مشکلات آنان برگزار شد. 

«یوسف نوری» استاندار مازندران در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزخدمت محور تعامل و گفت‌وگو با مردم و مسئولان هست و فرصتی هست بی‌واسطه تا د‌ر جریان دغدغه‌ها، نیاز‌ها و نارسایی‌ها قرار بگیریم.

وی افزود: میز خدمت با کاهش فاصله‌ها بین مردم و مسئولان، اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان بیشتر می‌کند.

نوری در خصوص انتخاب مصلی به عنوان بررسی مشکلات مردم چنین تصریح کرد: از ظرفیت میعادگاه عبادی سیاسی مصلی و مساجد که نقش محوری دارند و بزرگترین میعادگاه رسیدگی و حل مسائل شهروندان هستند، بهره گیری می‌شود.

استاندار مازندران اذعان داشت: در این دیدار چهره به چهره با مشکلات و نیاز‌ها به گلوگاه‌های مشکلات پی می‌بریم و مشکلات شناسایی، اولویت بندی در رفع مشکل و چاره‌اندیشی می‌شود.

وی در رابطه با اینکه آیا همه مشکلات مردم حل می‌شود؟ گفت: همین که مسئولان گوش به حرف مردم می‌دهند تسکین و آلام هست، همه مشکلات حل نمی‌شود، بعضیا گیر قانونی دارند یا نظام اداری و مسبر رفع مشکل، طولانی هست.

استاندار مازندران در پایان متذکر شد: مردم عزیزند و باید همه امور برای مردم باشد، میز خدمت هم فرایندی برای شناسایی مشکلات و نیاز‌ها توسط مسولان هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید