نامه هشدارآمیز فارغ التحصیلان یک دانشگاه به جلیلی

نامه هشدارآمیز فارغ التحصیلان یک دانشگاه به جلیلی



جمعی از همکاران سابق سعید جلیلی همرا با فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام، طی نامه‌ای، نسبت به عواقب اصرار وی، بر کاندیداتوری ریاست جمهوری هشدار دادند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، جمعی از همکاران سابق سعید جلیلی همرا با فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام، طی نامه‌ای، نسبت به عواقب اصرار وی، بر کاندیداتوری ریاست جمهوری هشدار دادند.

نامه هشدارآمیز فارغ التحصیلان یک دانشگاه به جلیلی

در نامه همکاران و دانشجویان و فاغ التحصیلان‌ دانشگاه امام صادق خطاب به جلیلی آمده است؛

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر سعید جلیلی

کاندیدای محترم انتخابات ریاست جمهوری

ارزیابی صحنه انتخابات در کمتر از یک هفته از برگزاری آن نشان می دهد، کاندیدای اصلاح طلبان به علل مختلف رشد کرد و تشتت آرای جبهه انقلاب در حال رقم زدن تجربه انتخاباتی مانند سال نود و دو است.

مستحضرید که در سال ۱۳۹۲ آقای حسن روحانی انتخابات را با دو درصد اقبال آرا شروع و در روز انتخابات با پنجاه و یک درصد به نتیجه رساند.

همان طور که پیش از این به صورت حضوری به عرض رسید، یکی از مهمترین عوامل که موجب سیاه بختی هشت ساله سیاست در دهه نود شد آن بود که آرای شما در قسمت سخت جریان انقلاب منجمد شده و امکان رشد نداشته و صرفا موجب دوقطبی شدن صحنه شده است. این فضا کاملا مستعد اتفاقی مشابه سال نود و دو است.

این در حالیست که ظرف رای آقای قالیباف متشکل از قشر خاکستری جامعه است و همچنین امکان جذب رای از همه اقشار جامعه را دارد.

مهم تر این که رای شما در صورت کناره گیری به طور کلی به ایشان منتقل میشود. اما اخبار حاکی از آن است که می خواهید اشتباه سال نود و دو را تکرار کنید.

امضا کنندگان این نامه که از همکاران و شاگردان شما در دانشگاه امام صادق علیه السلام بوده اند از شما تقاضا دارند زمان شناسی را که از ارکان سیاست در اسلام است و شما در کلاس ها بارها به آن اشاره کرده اید، مد نظر قرار داده و از بروز اتفاقی مضر به حال کشور جلوگیری نمایید. استاد گرانقدر جناب آقای جلیلی، کشور تاب دوباره دوران سیاه اعتدال و اصلاحات را ندارد.

والسلام علی من اتبع الهدی.

جمعی از همکاران سابق و فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید