نجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مستمر باشد

نجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مستمر باشد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس استان زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» امروز در جلسه هماهنگی تجلیل از یک میلیون رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس در حقیقت یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همه دنیا برای کمک به عراق دست به کار شده بودند، اضافه کرد: این در حالی بود که ایران تنها با تکیه بر جوانان غیور به خود توانست تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس را رقم زند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس در ایران اسلامی درخشان باقی خواهد ماند، به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه‌ریزی برای این ایام گفت: باید از همه توان و ظرفیت ها برای باز هشت سال دفاع مقدس استفاده شود.

کرمی با اشاره به اینکه باید در برنامه‌ریزی‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برنامه‌های جدید و خلاقانه استفاده شود، ادامه داد: باید شرایط امروز جامعه برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در استان زنجان گفت: دستگاه‌های اداری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم برنامه‌ای در شان رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تنها به این برنامه خلاصه نخواهد شد، عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی برای استمرار و ادامه تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امتداد داشته باشد.

سردار کرمی با بیان اینکه آیین کنگره گرامیداشت سه هزار و 535 شهید استان زنجان با همکاری مدیران برگزار شد، ادامه داد: نباید این جریان فرهنگی قطع شود و این برنامه به صورت ادامه دار و مستمر پیگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید