نسل جوان اشتیاق زیادی برای دیدن ادوات نظامی دوران دفاع مقدس دارند

نسل جوان اشتیاق زیادی برای دیدن ادوات نظامی دوران دفاع مقدس دارند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فرهود طهماسبی» مدیر پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از جا به جایی و استقرار چندین دستگاه ادوات نظامی در محوطه موزه دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار داشت: بنا به دستور سردار مرادحاجتی، مدیرکل محترم مبنی بر استقرار ادوات نظامی در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، 3 عدد رادار زمان جنگ توسط ماشین آلات شرکت نفت آزادگان حمل و به دیگر دستگاه های موجود اضافه شدند.

وی با تقدیر از همکاری قرارگاه جنوب غرب ارتش در ارسال برخی ادوات مورد نیاز، افزود: چندی پیش نیز 15 فروند تانک، نفربر و توپ را در محل پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز مستقر کردیم تا در فرصت مناسب بتوانیم نسبت به جانمایی آن ها در نخلستان و محوطه موزه اقدام کنیم.

طهماسبی گفت: اهمیت این ادوات جنگی روز به روز بیشتر می‌شود چون نسل جوان و امروز کشور به ندرت از نزدیک با این ادوات که خالق حماسه هاسی زیادی در زمان جنگ بوده اند آشنا بوده و اشتیاق زیادی برای دیدن و شناخت از مهمات و سلاح های دوران دفاع مقدس دارند.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز در حال ساخت است. این پروژه دارای 2 هکتار ابنیه مسقف موزه ای و اداری و 8 هکتار فضای باز و نخلستان است.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید