نشست سردار «ستوده» با کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

نشست سردار « ستوده» با کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، نشست سردار پاسدار «سید حسین ستوده»رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

‌رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این نشست اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استانی بسیار پهناور است که به رنگین کمان ذخایر معدنی معروف است و ظرفیت‌های ارزشمندی در این استان وجود دارد و باید استفاده بیشتری از این موهبت الهی شود تا کارهای بزرگ و ارزشمندی که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی انجام و آغاز شده با رشد و پویایی بیش از پیش گسترش یافته تا جایگاه واقعی این استان ارزشمند نمایان شود.

وی گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید از فضای اداری و محل کار خارج شد و فرهنگ غنی دفاع مقدس را در بین مردم و فرهنگ آنها بسط داد، لذا باید عمق نگاه را بیشتر کرد و با تاسی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگانی چون شهید سلیمانی و شهید شوشتری، دیدگاه را از مرزها خارج و فرامنطقه‌ای اندیشید.

سردار ستوده گفت: ۲۴ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کشور راه‌اندازی شده که باید از ظرفیت این مراکز فرهنگی برای پیشبرد اهداف و ماموریت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده بهینه شود.

سردار ستوده در این بازدید، رهنمودهایی جهت پیشبرد اهداف و ماموریت‌های اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان مطرح کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید