نشست هم‌اندیشی کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس برگزار شد

نشست هم‌اندیشی کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه هم‌اندیشی کمیته ایثارگران با موضوع برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور «عبدالله مرتضوی» مدیرکل، «عالیه قاسمی» معاون بهداشت و درمان، «شاهین عسگریان» معاون فرهنگی و آموزشی، «آزمان کادری» سرپرست حوزه مدیرکل و روابط عمومی، «مرتضی انصاری» رئیس اداره بازرسی، «سید محمدرضا صالحی» رئیس اداره حراست و «جعفر مهربخش» رئیس اداره پشتیبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در دفترمدیرکل برگزار شد.

مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، دلاورمردی‌های مردمان ایران زمین دانست و برگزاری باشکوه این هفته را در اداره کل و شهرستان‌ها تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در این جلسه با اشاره به عناوین متعدد و برگزاری گسترده برنامه‌ها با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: نگاه مجموعه حوزه فرهنگ و هنر به حوزه ایثار و شهادت نگاه اداری نبوده است و به نوعی در همه اقدامات و فعالیت‌ها نگاه معنوی و ارزشی وجود داشته است.

این مقام مسئول افزود: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، چهل و دو برنامه استانی و شهرستانی برگزار شود که با توکل بر خدا و شهدای عزیزمان امید داریم به بهترین شکل ممکن و با نتیجه مطلوب و تاثیرگذار برنامه‌ها را به اجرا برسانیم.

عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی ادامه داد: در جلسه امروز کمیته ایثارگران با بحث و تبادل نظر، برنامه‌های کمیته ایثارگران در هفته دفاع مقدس مورد بررسی و تدوین قرار گرفت.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: رونمایی از برنامه‌های اجرایی دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار؛ (سرود، تئاتر، قصه گویی، نقالی در مدارس شاهد ۱۵ شهرستان تابعه، مساجد و امکان مذهبی)، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، عطرافشانی و غبارروبی گلزار منور شهدای شهرستان‌های استان تهران، نکوداشت ایثارگران و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات، اعزام پیام آوران ایثار، تبلیغات محیطی و فضای مجازی، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، اردویی و ورزشی و اجرای برنامه آبروی محله عناوین مهمترین برنامه‌های کمیته ایثارگران در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید