نصب VAR در استادیوم امام رضا (ع)

نصب VAR در استادیوم امام رضا (ع)



عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: سیستم کمک داور ویدیویی در استادیوم امام رضا علیه السلام تجهیز خواهد شد و هم‌اکنون اقدامات پیرامون این امر درحال اجراست.

به گزارش مجاهدت از مشرق، محمدرضا ساکت در حشیه اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد برگزار شد اظهارداشت:جلسه امروز پیرامون بررسی و هماهنگی برگزاری مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر تشکیل شد؛ مسئولان استان در راستای حمایت از فوتبال، ورزش ملی و ظرفیت‌های شایسته این استان، جمع‌بندی داشتند که این مسابقه در مشهد مقدس برگزار شود.

نصب VAR در استادیوم امام رضا (ع)

وی با اشاره به ظرفیت محدود استادیوم امام رضا علیه السلام افزود: ورزشگاه ظرفیت بالایی ندارد اما طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ظرفیت‌های جانبی مثل فرهنگسراها، سینماها ‌و فضاهای فرهنگی به کمک برگزاری این دیدار خواهند آمد.

ساکت به ویژگی‌های منحصر به فرد استادیوم امام رضا علیه السلام پرداخت و خاطرنشان کرد: این استادیوم یک ورزشگاه مدرن، استاندارد و با کیفیت عالی است اما نمی‌تواند پذیرای همه فوتبال دوستان باشد. بر این اساس؛ طبق تاکید مسئولان همچون فرمانداری مشهد، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری؛ بسترهای جانبی در شهر فراهم خواهد شد تا این بازی در فضای متفاوت از تلویزیون پخش شود و فوتبال دوستان با نهایت کیفیت آن را تماشا کنند.

نصب VAR در استادیوم امام رضا (ع)

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران یادآور شد: هفته قبل به همراه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ورزشگاه بسیار مدرن و استاندارد امام رضا علیه السلام بازدید کردیم و همچنین جلساتی با استاندار خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشتیم. جلسات هماهنگی شروع شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است. همچنین کمیته‌های مختلف ذیل این ستاد تحت موضوعات گوناگون تشکیل شده تا این دیدار به بهترین کیفیت برگزار شود.

ساکت تاکیدکرد: سیستم کمک داور ویدیویی در استادیوم امام رضا علیه السلام تجهیز خواهد شد و هم‌اکنون اقدامات پیرامون این امر درحال اجراست.

گفتنی است؛ ۲۴ مهرماه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید