نظامیان صهیونیست یک مقام فلسطینی را مورد ضرب و جرح قرار دادند

نظامیان صهیونیست یک مقام فلسطینی را مورد ضرب و جرح قرار دادند


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مؤید شعبان» رئیس سازمان فلسطینی مقاومت در برابر دیوارسازی و شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی و همچنین ده‌ها شهروند دیگر، امروز (جمعه)، در پی حمله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری مجروح شدند.

شهروندان فلسطینی، امروز، در منطقه‌های «بیت دجن»، «بیتا»، «قریوت» از توابع استان نابلس، «کفرقدوم» از توابع استان «قلقیلیه» (شمال کرانه باختری) و «ام صفا» در غرب رام‌الله (مرکز کرانه باختری) و «دیر استیا» از توابع استان «سلفیت» (شمال کرانه باختری) در مخالفت با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی برگزار کردند، اما نظامیان صهیونیست با گاز اشک‌آور به آن‌ها حمله‌ور شدند.

شاهدان عینی به خبرنگار خبرگزاری «آناتولی» اطلاع دادند نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مؤید شعبان رئیس سازمان فلسطینی مقاومت در برابر دیوارسازی و شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه دیراستیا حمله کردند و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

خبرگزاری فلسطین «وفا» نیز در گزارشی ضمن تایید جراحت مؤید شعبان، خبر داد به دنبال این حمله، بخشی از بدن او از جمله ناحیه شکم و سینه دچار خون‌مردگی و کبودی شده است. شاهدان عینی نیز خبر دادند شعبان پس از حمله به بیمارستان منتقل شده است.

خبرنگار آناتولی در عین حال گزارش داد شهروندان فلسطینی در جریان راهپیمایی، لاستیک به آتش کشیدند و علیه شهرک‌سازی و تخلفات رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

«مراد شتیوی» هماهنگ‌کننده «کمیته‌های مقاومت مردمی» در کفر قدوم نیز خبر داد نظامیان صهیونیست دو شهروند فلسطینی را با گلوله‌های فلزی هدف قرار دادند که این اقدام به جراحت این شهروند انجامید.

شتیوی همچنین خبر داد که ده‌ها نفر از تظاهرات‌کنندگان به علت استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شده‌اند. هلال احمر فلسطین نیز در بیانیه‌ای اظهارات شتیوی را تایید کرد.

شهروندان فلسطینی هر هفته در مخالفت با سیاست‌های رژیم صهیونیستی بخصوص شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، در بخش‌های مختلفی راهپیمایی و تظاهرات بر پا می‌کنند، اما ارتش رژیم صهیونیستی ضمن سرکوب تظاهرات، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها را در شهر‌ها و محل سکونتشان تحت تعقیب قرار می‌دهد.

پایان پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید