نقد منصفانه یکی از مصادیق حمایت از دولت است

نقد منصفانه یکی از مصادیق حمایت از دولت است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، در نشست ائمه جمعه سراسر استان هرمزگان و استاندار هرمزگان، با بیان این نکته که نماز جمعه در دو بعد قابل بررسی است، اظهار داشت: مشروعیت و انتصاب نماز جمعه به امام المسلمین یکی از جنبه‌های نماز جمعه است که اقتضای آن پیشبرد منویات و مکتب امامین انقلاب اسلامی است.

وی، با ذکر این نکته که امام جمعه حلقه وصل حاکمیت و مردم است، عنوان کرد: وظیفه امام جمعه اتصال مردم و حاکمیت است که با وجود جنگ روانی دشمن علیه نظام، می‌طلبد که امام جمعه به عنوان این حلقه واسط، پرچمدار مطالبه‌گری مشکلات مردم باشد و سعی در تقویت رابطه مردم با نظام مقدس انقلاب اسلامی داشته باشند.

 عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی مناسب از سوی مجموعه دولت، بیان کرد: مدیران استانی و شهرستانی باید ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

وی با بیان اینکه دفتر امام جمعه پناه مردم است، خاطرنشان کرد: افرادی که دارای مشکل هستند و یا مطالبه‌ای دارند به دفتر امامان جمعه مراجعه می‌کنند به همین جهت باید در ارزیابی ادارات و مدیران از نظرات امامان جمعه در اعمال تشویق و تنبیه لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که همگان باید قدرت تحمل خود را نسبت به انتقادات افزایش دهند، تصریح کرد: من خودم در انتقادپذیری پیش‌قدم بوده‌ام و تریبون آزاد دانشجویی را برای بیان نظرات دانشجویان در 16 آذر راه‌اندازی کردیم چراکه فضای نقدر در جامعه باید حفظ شود.

انتهای پیام/ک

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید