نقش تاثیرگذار خبرنگاران در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه


نقش تاثیرگذار خبرنگاران در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه

به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس امروز (شنبه) با حضور سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از معاونین در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارومیه برگزار شد.

سردار وحیدی در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و نام خبرنگاران شهید سراسر کشور اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مهمترین راهکار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به مأموریت رسانه‌ها در این عرصه، رسالت آن‌ها را بسیار سنگین عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با انعکاس اخبار وقایع دوران پرشکوه دفاع مقدس و مصون ساختن آن‌ها از تحریف، نقش بسزایی در نهادینه کردن این فرهنگ دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی یکی از راهکار‌های اساسی برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان را نیز جهاد تبیین دانست و بر نقش اثرگذار خبرنگاران در این خصوص تاکید کرد.

در این مراسم از «رویا طاهری» خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در آذربایجان غربی و «محمدامین رحیمی» مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و خبرنگار افتخاری این خبرگزاری تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید