نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» فرصت ارزشمند هم‌افزایی در حوزه ایثار و شهادت است

نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» فرصتی ارزشمند برای هم افزایی است


حجت الاسلام «علی لقمانپور» در حاشیه برپایی نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: در این نمایشگاه، ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور و سازمان‌ها و معاونت‌های بنیاد، عملکرد، دستاورد‌ها و آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: طبیعتا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی که همه استان‌های کشور با سلیقه‌های مختلف در آن حضور دارند و دستاورد‌های پنج ساله خود را به نمایش گذاشته اند، زمینه ساز هم افزایی و کسب تجربیات متقابل است تا بتوانیم در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توانمندی‌های ملی را در سطح استان بومی سازی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به بازدید سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت و بخصوص غرفه استان قم، گفت: به طور قطع بازدید پرخیر و برکت و دقت نظر ایشان از غرفه استان قم موجب قوت قلب و ایجاد انگیزه بیشتر در مجموعه استان برای برنامه‌های راهبردی آینده خواهد بود.

نمایشگاه مزبور از روز شنبه ۱۷ دی ماه در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپاست.

نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» فرصتی ارزشمند برای هم افزایی استنمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» فرصتی ارزشمند برای هم افزایی استنمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» فرصتی ارزشمند برای هم افزایی استانتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید