نماینده مجلس: تنبیه رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق ۲ ختم نمی‌شود

نماینده مجلس: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ حداقلی به رژیم صهیونیستی بود


«فتح‌الله توسلی» نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت، اظهار داشت: طی یک سال گذشته تکرار جنایت صهیونیست‌ها سیر صعودی داشته هست، یعنی در ابتدا در سوریه تعدادی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنسولگری جمهوری اسلام ایران را به شهادت رساندند. سپس با جسارت تمام در تهران شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند و در نهایت شاهد ترور سید بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله بودیم.

توسلی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته صهیونیست‌ها قریب به ۴۵ هزار نفر را به شهادت رساندند که غالب این افراد زنان و کودکان بودند، تقریباً می‌توان گفت هیتلر و چنگیزخان مغول چنین جنایاتی را مرتکب نشده بودند که نتانیاهو با حمایت رژیم آمریکا اینگونه جنایات را مرتکب شده هست.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه رژیم صهیونیستی به خود اجازه می‌دهد و جرات می‌کند در خاک جمهوری اسلامی ایران یک مهمان رسمی و دیپلماتیک را به شهادت برساند، یعنی گستاخی را به اوج خود رسانده و هر دست و پایی می‌زند تا از نابودی خود جلوگیری کند. 

وی افزود: سید حسن نصرالله خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بود که رژیم صهیونیستی از آن عبور کرد، البته ما در عملیات وعده صادق ۲ کم‌ترین پاسخ را به صهیونیست‌ها دادیم و قطعاً تنبیه رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق ۲ ختم نمی‌شود، وزنه جنایات صهیونیست‌ها خیلی سنگین شده هست و جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین پاسخ را در عملیات وعده صاق ۲ به این باند تروریست منطقه داد.

توسلی تصریح کرد: وقتی رئیس این باند ترویست تا این حد به خود جرات می‌دهد که بگوید نقطه‌ای نیست که در ایران ما به آن دسترسی نداشته باشیم، این یعنی ما باید در اولین فرصت پاسخ اساسی به رژیم می‌دادیم که به حمدالله نیرو‌های مسلح ما با هوشمندی و دقت تمام به صهیونیست‌ها پاسخ دادند.

این نماینده مجلس گفت: ما به نقطه صفر رسیدیم و قطعاً هر اقدامی از سوی رژیم جعلی منتج به پاسخ کوبنده‌تری از سوی جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید