نماینده مجلس شورای اسلامی: رژیم کودکش صهیونیستی بزرگ‌ترین شاهکار حقوق بشری آمریکا/ ملاک حقوق بشر را منافع این کشور تعیین می‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی: بزرگ‌ترین شاهکار حقوق بشری آمریکا رژیم کودکش/ ملاک حقوق بشر را منافع آمریکا تعیین می‌کند


«علی بابایی کارنامی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات ضد بشری ایالات متحده در یک سده اخیر اظهار داشت: موضوع حقوق بشر یکی از شاخص‌های بسیار مطلوبی است که در کل دنیا افراد در جوامع گوناگون توقع دارند به آن پرداخته شود.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: اما رعایت حقوق ذاتی و طبیعی هر انسانی اعم از حق حیات، برابر، آزادی و … متفاوت است از آن چیزی که آمریکا مطرح و مبتنی بر آن مناسبات بین‌المللی را تعیین می‌کند، در حقیقت ایالات متحده از حقوق بشر به عنوان یک ابزار سیاسی علیه منافع ملت‌های مستقل جهان بهره می‌برد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بزرگ‌ترین شاهکار حقوق بشری آمریکا رژیم کودکش صهیونیستی است که وقیحانه کودکان فلسطینی را قتل‌ عام می‌کند، در مقابل هم شاهدیم که همه سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های غربی روزه سکوت می‌گیرند، در یک کلام باید بگویم ملاک حقوق بشر را منافع آمریکا تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه از تمامی مواد و تبصره‌های قانونی و مشروع کشورهای مستقل حسب منافع واشنگتن تفاسیر ضد حقوق بشری انجام می‌شود. گفت: مواضع استعمارگرایانه آمریکا در پوشش حقوق بشر از منظر هیچ انسان آزاده‌ای مورد پذیرش نیست.

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه یکی از سازوکار‌های حقوق بشر آمریکایی اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی است، اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها می‌خواهند تفکر اسلامی که سراسر انسانیت و اخلاق است، کنار گذاشته شود و اندیشه‌ها و مکاتب تاریک غربی جایگزین شود. در بعد ایران‌ هراسی به سبب اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد آزاداندیشی و استقلال‌طلبی است شاهدیم، محور اساسی هجمه‌های دولت‌های غربی و سازمان‌های بین‌المللی علیه کشورمان ادعا‌های واهی حقوق بشری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران باید در موضع‌گیری‌ها و اظهار نظرهای خود کاملاً هوشیارانه عمل کنیم، همچینین لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود همه جوانب را مورد بررسی قرار دهند تا از کمین بهانه‌جویی‌های آمریکا و غرب نسبت به موضوعات حقوق بشری مصون بمانیم.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید