نماینده ولی‌فقیه درلرستان درگذشت پدر شهیدان «بیرانوند» را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه درلرستان  درگذشت پدر شهیدان «بیرانوند» را تسلیت گفت


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی درگذشت «حاج طهماس بیرانوند» پدر گرامی شهیدان معزز «بهمن و برزو بیرانوند» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر بیرانوند

سلام علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج طهماس بیرانوند» پدر شهیدان والامقام «بهمن و برزو بیرانوند» و جانباز دفاع مقدس حاج بهرام بیرانوند پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به مردم شهید پرور بروجرد و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر و شکیبایی جمیل برای بازماندگان را درخواست می‌نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

براساس این گزارش، روز گذشته «حاج طهماس بیرانوند» پدر شهیدان «برزو و بهمن بیرانوند» و جانباز ۵۵ درصد حاج بهرام بیرانوند، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید برزو بیرانوند، متولد ۰۲/‌۰۱/‌۱۳۴۸ در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۶۵ در تک سلیمانیه عملیات والفجر۹ مفقودالاثر و به درجه رفیع شهادت نائل گردید و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۷۱ در گلزار شهدا بهشت شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.

شهید بهمن بیرانوند نیز متولد ۱۳۴۲/۰۱/۰۱، در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۳ در عملیات خیبر هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بهرام بیرانوند جانباز ۵۵ درصد، نماینده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، متولد ۱۳۴۴/۱۲/۲۸ در تاریخ ۱۳۶۱/۰۷/۲۸ در منطقه دهلاویه به وسیله نارنجک دستی از ناحیه قطع پای راست به درجه جانبازی نائل شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید