نمایندگان مجلس: مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است

نمایندگان مجلس: مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است



جمعی از نمایندگان مجلس از اعضای شورای عالی امنیت ملی و مسئولان قوه قضاییه خواسته‌اند با اغتشاشگران برخورد قاطع شوند، این نمایندگان معتقدند مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است.

به گزارش مجاهدت از مشرق، این روزها یکی از مطالبات مهم مردم از مسئولان قضایی و امنیتی- انتظامی برخورد جدی با اغتشاشاگران و پایان مماشات با اقدامات آشوبگرانه است.

بسیاری از مردم معتقدند اغتشاشات اخیر موجب رخ دادن حادثه تلخ تروریستی در شاهچراغ شد و بر همین اساس خواستار برخورد قاطع با آشوبگران هستند.

بر اساس این مطالبه جدی مردم، نمایندگان مجلس نیز از اعضای شورای عالی امنیت ملی و مسئولان قوه قضاییه خواسته اند با اغتشاشگران برخورد قاطع شوند.

این نمایندگان معتقدند مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است.

بر همین اساس حسین پور نماینده اسفراین تاکید کرده است: دبیرخانه شورای امنیت ملی، دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه، باید با قاطعیت تمام با اغتشاشهای مسلحانه که از خارج هدایت می شود برخورد کنند. مردم مطالبه دارند.

فلاحی نماینده همدان نیز گفته است: چطور قوه قضاییه با افرادی که با دروغ زمینه ایجاد آشوب و حفره امنیتی برای اقدامات تروریستی ایجاد میکنند برخورد نمی کند؟

کرمی نماینده دشتستان هم تاکید کرده است: شورای عالی امنیت ملی باید مماشات را با اعمال تروریستی کف خیابان کنار بگذارد.

آریانپور نماینده مردم شرق گلستان هم تاکید کرده است: امنیت مردم باید برای شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه اولویت باشد و مقتدرانه با عوامل نا امنی برخورد کنند.

حسینی نماینده خدا بنده هم اظهار داشته: مماشات با اغتشاش های داعش گونه دیگر به صلاح مردم و کشور نیست.

احمدی نماینده رشت هم گفت: برقراری امنیت مطالبه مردم از شورای عالی امنیت ملی است. مردم از به خطر افتادن امنیت کشور ناراحت هستند.

فیروزی نماینده نطنز هم تاکید کرده: راهبرد مدیریت اغتشاشات تا زمانی بود که فضا شفاف نبود، شلیک مستقیم به مامور و شکنجه مردم تا حد مرگ فقط کار سرویسهای خارجی است. مماشات دیگر معنا ندارد.

 آصفری، نایب رئیس کمیسیون داخلی مجلس هم گفته: حالا دیگر بحث امنیت روانی فقط نیست، امنیت اقتصادی و جانی مردم به خطر افتاده و شورای عالی امنیت ملی باید مدیریت قاطعانه ای را برای پاسخ به مطالبه برقراری امنیت از سوی مردم داشته باشد

علیزاده نماینده دامغان هم معتقد است: اقدامی که کف خیابان می بینیم محاربه با امنیت و جان مردم است و نمی شود فقط نگاه کرد. برخورد قاطع مطالبه مردم است

جعفری نماینده بروجن هم تاکید کرده: سرکرده ها و عوامل اصلی آشوب و ترور باید توسط قوه قضاییه محاکمه شوند و این برای مردم ملموس باشد.

شکرالهی نماینده ۵ شهرستان کرمان هم گفته: شورای عالی امنیت ملی باید جدی تر و موثر تر به رفتارهای داعش گونه افراد متاثر از دشمن خارجی پایان دهد.

 جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس هم تاکید کرده: مسئولین امنیتی و قضایی بدانند که مماشات با تروریستهای اغتشاشگر پایمال کردن حقوق مردم است.

 قاسمی پور نماینده مریوان هم می گوید: مماشات با جنایت کافی است.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید