نمی‌دانم چرا دوران سربازی بازیکنان سرخابی کوتاه است/ از تراکتور پیشنهاد داشتم

نمی‌دانم چرا دوران سربازی بازیکنان سرخابی کوتاه است/ از تراکتور پیشنهاد داشتم



وینگر تیم فوتبال ملوان گفت: نمی‌دانم چرا دوران سربازی بازیکنان سرخابی کوتاه است و زود تمام می‌شود و  هر جور که حساب کنیم، نباید سربازی این بازیکنان ۵ ماهه تمام شود.

به گزارش مجاهدت از مشرق، رضا جعفری وینگر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این فصل از لیگ برتر فوتبال با ۹ گل زده و ۷ پاس گل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود.

جعفری درباره عملکرد تیم فوتبال ملوان در فصلی که گذشت و کسب عنوان ششمی، اظهار داشت: بهترین نتیجه تاریخ لیگ برتر فوتبال برای ملوان با کسب عنوان ششمی رقم خورد. تیم در ابتدا آن‌طور که باید بسته نشد و تمرینات دیر آغاز شد. هرچند با تدابیر مهدی تارتار می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم اما مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در چند بازی اخیر سبب شد تا شکست بخوریم یا بازی به تساوی کشیده شود.

دست تارتار در دیدار با تراکتور خالی بود

وی در خصوص دیدار با تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر که با شکست ۳ بر یک ملوان همراه بود، افزود: در دیدار با تراکتور مجبور شدیم به دلیل مصدومیت از گلر جوان استفاده کنیم. می‌توانستیم بازی را ببریم اما استفاده از بازیکنان جوان تاوان دارد. دست تارتار خالی شد و ابوذر صفرزاده نیز با درد بازی می‌کرد. حسین صادقی مصدوم بود و این موضوع سبب شد تا تیم، شادابی و طراوت خود را نداشته باشد. همه اینها در روند تیم تاثیر گذاشت و با این مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها تیم کامل نمی‌شد. خدا را شکر با نتایجی که اوایل فصل گرفتیم توانستیم رتبه ششم را در لیگ برتر کسب کنیم.

وینگر ملوان درباره تساوی مقابل آلومینیوم در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: ما ابتدا یک بر صفر جلو بودیم و بازی خیلی خوب و باکیفیت بود. نیاز به تعویض داشتیم در حالی که بازیکن نداشتیم و مجبور شدیم از جوانان تیم استفاده کنیم و در نهایت بازی دست آلومینیوم افتاد و گل قشنگی به ما زدند و در نهایت بازی با حساب یک بر یک به پایان رسید.

جعفری: نمی‌دانم چرا دوران سربازی بازیکنان سرخابی کوتاه است/ از تراکتور پیشنهاد داشتم

عمری هنوز خداحافظی نکرده/ تراکتور در نیم فصل به من پیشنهاد داد

وی درباره تمام شدن سربازی برخی از بازیکنان، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چگونه سربازی برخی بازیکنان مثل سیاوش یزدانی و میلاد سرلک به این زودی تمام شد و مدت سربازی آنها ۴ یا ۵ ماه بود. هر نوع کسری خدمت هم که داشته باشند و حساب کنیم نباید سربازی این بازیکنان ۵ ماهه تمام شود. شاید به دلیل آنکه بازیکن استقلال و پرسپولیس هستند، سربازی آنها زود تمام می‌شود. از سربازی من هنوز ۱۰ ماه مانده و همه می‌دانند که سرباز هستم و به همین دلیل تیم جدیدی به من پیشنهاد نمی‌دهد. نیم فصل تراکتور به من پیشنهاد داد و به آنها گفتم که مشکل سربازی دارم.

جعفری اضافه کرد: محمد عمری هنوز سرباز است و خداحافظی نکرده است. باشگاه ملوان اعلام کرد که سربازی محمدرضا سلیمان و میلاد سرلک تمام شده اما برای من و عمری فصل بعد تمام خواهد شد.

بعید می‌دانم تارتار در ملوان بماند

وی یادآور شد: کسی فکر نمی‌کرد که تارتار با ملوان نتیجه بگیرد اما او نشان داد که مربی با درایتی است و گفته بود اگر برای فصل بعد بماند قطعا نقاط ضعف را پوشش می‌دهد و نقاط قوت را تقویت خواهد کرد. در ملوان کار کردن از نظر سخت‌افزاری سخت است زیرا زمین و شرایط مطلوبی ندارد. ابزار کار مربی و یک بازیکن زمین چمن خوب است. در زمین‌هایی که استاندار نیست شاید برای یک یا دوماه بتوان بازی کرد اما در طول فصل، شرایط زمین بد خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال ملوان یادآور شد: شهر انزلی به گونه‌ای است که وقتی باران می‌بارد به چمن مصنوعی می‌رویم و همین باعث شد تا مصدومیت‌ها بیشتر و بدن‌ها خالی شود. اکثر مصدومیت‌ها مشکل آشیل، تاندون و مچ به خاطر سفتی زمین بود. شرایط باید بهتر شود و اگر خوب نشود، بعید می‌دانم تارتار در ملوان با این شرایط بماند. حیف است، دوست دارم او به کارش ادامه دهد.

جعفری: نمی‌دانم چرا دوران سربازی بازیکنان سرخابی کوتاه است/ از تراکتور پیشنهاد داشتم

زیرساخت‌ها باید درست شود

جعفری خاطرنشان کرد: انزلی شهر قشنگی است و هواداران خوبی دارد. هر بازیکنی به نظرم باید تجربه بازی کردن در این تیم را داشته باشد چرا که لذت‌بخش است. زیرساخت‌ها باید درست شود. مردم انزلی فکر می‌کنند شرایط مالی خوب است، یعنی همه چیز گل و بلبل است اما زیرساخت‌های باشگاه خوب نبود. دست مدیر این باشگاه درد نکند از نظر مالی تیم را تا اینجا حمایت کرد و زحمت کشید اما کمبودهایی هم داشتیم.

همه چیز در ملوان به انگیزه بازمی‌گردد

وی در پاسخ به این پرسش که ملوان در فصل آینده با بازیکنان سرباز خود می‌تواند برای قهرمانی بجنگد، گفت: همه چیز بستگی به انگیزه دارد و خیلی سخت است. وقتی کسی از یک تیم بزرگ و تیم‌های دیگر به تیمی که زمین باکیفیتی ندارد، بیاید، انگیزه‌اش را از دست می‌دهد. میلاد سرلک و محمد عمری امسال باانگیزه بازی کردند. سرلک چند مرتبه در زمین انزلی تمرین کرد، کمرش آسیب دید، این موضوع انگیزه را از بازیکن می‌گیرد. هرچند آنها بازیکنان بزرگی هستند و می‌توانند به ملوان کمک کنند و این تیم مدعی باشد.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید