نهاد امامت جمعه عامل وحدت و جلب رضایت مردم است

نهاد امامت جمعه عامل وحدت و جلب رضایت مردم است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان نور که با آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر ایزدشهر همراه بود، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: خدای بزرگ می‌فرماید برای هر امتی مبشری فرستادیم و این سنت خداست.

وی عالم شهر را یکی از ارکان سیاسی فرهنگی آن شهر دانست و افزود: عالم یا امام جمعه شهر نقش بسیار مهمی در تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی و ارتقای فرهنگ مردم آن شهر دارد و عاملی بسیار مفید برای ایجاد وحدت و انسجام میان مسئولان و نهاد‌ها است، امام جمعه یک رکن فرهنگی و اجتماعی است.

وی ضمن برشمردن خصوصیات اخلاقی خوب حجت‌الاسلام رزاقی امام جمعه سابق شهر ایزدشهر، تاکید کرد: از دست دادن چنین شخصیتی برای یک شهر جای نگرانی دارد البته اگر جای او را شخصی همچون او پر نکند.

آیت‌الله محمدی لائینی عنوان کرد: خرسندیم که حجت‌الاسلام محمدزاده امام جمعه جدید بادغدغه، جهادی، متحرک، باانگیزه و پیگیر هستند، جلب رضایت مسئولان و مردم بسیار مهم است که امیدواریم ائمه جماعت در هر مکانی که خدمت می‌کنند بدان توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تعامل مسئولان شهری با نهاد امامت جمعه شد و اذعان داشت: این رکن عامل وحدت و سعادت همه بوده و موجب جلب رضایت مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید