نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از برکات دولت سیزدهم می‌باشد

نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که از برکات دولت سیزدهم می‌باشد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،  «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در حاشیه آئین افتتاح استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این استخر سال‌ها رها شده بود و بودجه کافی برای تکمیل این طرح تخصیص داده نشده بود تا اینکه در سفر رئیس جمهور شهید به استان مرکزی اعتبارات مناسبی برای تکمیل این استخر تخصیص داده شد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پیگیری‌های لازم را انجام داد.

استاندار مرکزی با اشاره به تکمیل این استخر و بهره‌برداری از صدها طرح‌ عمرانی در استان مرکزی، گفت: نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که از دولت سیزدهم آغاز شده در دولت چهاردهم نیز ادامه دارد.

وی با اشاره رشد صنعت در خمین و افزایش نیروی کارگر در این شهرستان گفت: نیروی کارگر نسبت به دیگر اقشار جامعه نیاز بیشتری به ورزش دارد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین با هزینه کرد ۳۷۰ میلیارد ریال تکمیل شده هست اما ارزش واقعی این استخر بیش از این مبلغ هست.

استاندار مرکزی یادآور شد: در مرحله انتخاب پیمانکار بهره‌بردار استخر هستیم و در روزهای نزدیک این استخر در اختیار کارگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید