نهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شد

نهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شد


نهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شدبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدحسن آزما مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در این نشست به ارائه توضیحات لازم پرداخت و گزارش اجمالی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۹ را ارائه کرد.

وی در این نشست به تجزیه و تحلیل وضعیت عملکرد و اعتبارات صندوق، تشریح برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ و اعلام عناوین برنامه‌های عملیاتی آینده پرداخت.

در ادامه موارد مندرج در دستور کار جلسه، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل توسط اعضای حاضر قرار گرفت و تصمیمات ضروری در خصوص هر یک از بند‌های دستور کار اتخاذ شد.

نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر و بازرس قانونی صندوق نیز در این نشست ضمن قرائت نتایج حاصل از حسابرسی انجام پذیرفته در سال ۱۳۹۹، نتایج حاصل را مطلوب اعلام کرد و پس از ذکر نکات مهم حسابرسی انجام پذیرفته اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات کارشناسی در زمینه موضوعات مطروحه پرداختند.

در این نشست محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود باقری مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید مصطفی رحمانی مدیرکل امور اقتصادی و مجامع نیز حضور داشتند و هر یک به بیان نقطه نظرات تخصصی مورد نظر پرداختند.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید