نکوداشتی متفاوت برای شهید هنرمند در بجستان+ تصاویر

نکوداشتی متفاوت برای شهید هنرمند در بجستان+ تصاویر


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در راستای پاسداشت شهدای تبلیغات یگان‌های رزم خراسان، یادواره هنرمند شهید «علیرضا کریم‌زاده بجستانی» با حضور مسئولان محلی، هنرمندان و جمع کثیری از نوجوانان و جوانان بجستانی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید رضا سرور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و از هم‌رزمان شهید کریم‌زاده در سخنانی بر ضرورت تداوم راه شهدا با تبعیت از ولایت و خدمت به مردم تأکید کرد.

در ادامه جواد آزاد پیشکسوت جهاد و مقاومت روایتگر حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان خراسانی در دوران دفاع مقدس بود.

اجرای نقاشی سیاه‌قلم، خطاطی، اجرای تئاتر پرفورمنس، تولید درنای شهید و تجلیل از هنرمندان بجستانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

این یادواره به‌صورت مردمی و به همت لشکر پنج نصر و بسیج ناحیه بجستان برگزار شد.

هنرمند بسیجی «عليرضا كريم‌زاده بجستانی» که در حوزه‌های خطاطی و نقاشی تبحر داشت و در عرصه خبر با تلویزیون و رادیو همکاری داشت سال ۱۳۴۴ در شهرستان بجستان متولد شد. تحصيلات ابتدایی و راهنمایی را در این شهر گذراند و برای ادامه تحصيل در مقطع دبيرستان به مشهد مهاجرت كرد. بعد از اتمام دوره دبيرستان، در کنکور سراسری در رشته پزشكی پذیرفته شد اما برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی به جبهه‌های حق عليه باطل شتافت و سرانجام ۲۱ مرداد ۱۳۶۶ در حین تصویربرداری در جزيره مجنون به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید