نگاه همدلی مردم مازندران در اهدای خون تحسین برانگیز است

نگاه همدلی مردم مازندران در اهدای خون تحسین برانگیز است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در بازدید از انتقال خون مازندران فعالیت در عرصه سلامت و درمان را خدمتی حیاتی و آخرتی دانست و اظهار داشت: ارزش کار در حوزه تأمین سلامت مردم جامعه بسیار والا و بالاست.

حسینی‌پور از حضور و رد پای خیرین در حوزه سلامت استان مازندران قدردانی کرد و افزود: مسیر توسعه زیرساختی انتقال خون با همت نیرو‌های انسانی و خیرین رو به رشد و قابل قبول است.

وی از مردم مومن استان مازندران در اهدای خون قدردانی کرد و ادامه داد: نگاه همدلی و نوعدوستی مردم مازندران در اهدا خون ستایش انگیز است.

استاندار مازندران با اظهار این که همواره استان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است و به تبع حوادث طبیعی و تصادفات جاده‌ای نیز مواجه است، بیان داشت: انتقال خون استان نباید با مشکلات خاصی مواجه باشد.

حسینی‌پور به انجام حجامت بعضی از مردم که با عوارض زیادی مواجه است، اشاره کرد و افزود: اهدای خون بهترین کار به لحاظ پزشکی و درمانی است.

استاندار مازندران به طلبکاری انتقال خون از دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل و مازندران اشاره و تاکید کرد: این دو دانشگاه موظفند تا دو ماه آینده بدهی خود را با انتقال خون استان تسویه حساب کنند.

وی ادامه داد: همچنین این دو دانشگاه مازندران و بابل باید چهار پزشک موردنیاز انتقال خون استان را هماهنگی و به این اداره کل اعزام کنند.

استاندار مازندران، تصریح کرد: نبض حیات مراکز درمانی در اختیار انتقال خون است و در این بین اهداکنندگان خون نقش محوری و تولیدی در این فرایند دارند.

حسینی‌پور به پیری جمعیت و بی‌توجهی به فرزندآوری اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های مرتبط باید برای رسیدن به جوانی جمعیت تلاش و همکاری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید