نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش چشمگیر تعداد فراری‌های خدمت سربازی

افزایش چشمگیر تعداد فراری‌های خدمت سربازی، اسرائیل را نگران کرده است


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سایت العهد، بر اساس آماری که روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم» منتشر کرد، در سال ۲۰۲۰ حدود دو هزار و ۴۰۰ تا دو هزار و ۵۰۰ جوان صهیونیست از ارتش رژیم صهیونیستی فرار کردند و در سال ۲۰۲۱ این عدد تا حدود سه هزار و ۱۰۰ تن افزایش پیدا کرد.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، از آنجا که سال ۲۰۲۲ هنوز به پایان نرسیده است، تا این لحظه آماری از تعداد فراری‌های سال جاری میلادی وجود ندارد، اما در ثبت نام مارس گذشته نیز ده‌ها تن از جوانان اسرائیلی خود را به دفاتر جذب نیرو معرفی نکردند.

در حوزه نیروی انسانی اراضی اشغالی این‌گونه ارزیابی می‌شود که ویروس کرونا دلیل اصلی افزایش تعداد فراری‌های ارتش است، زیرا جوانان اسرائیلی ماه‌های طولانی را در خانه‌های خود ماندند و به نوشته این روزنامه، به دلیل تعطیلی‌های گسترده و آموزش از راه دور، بسیاری از آن‌ها به شدت آسیب دیدند و برخی نیز تصمیم گرفتند ارتش را رها کرده و در خانه‌هایشان بمانند.

اسرائیل هیوم در ادامه نوشت، مسؤولان ارتش اسرائیل از پدیده افزایش فراری‌های ارتش نگران هستند و نه لزوماً خود اعداد؛ بلکه درمورد علت این افزایش نگرانند و ترس بزرگتر آن‌ها این است که اگر اقدامات مناسب برای مقابله با این پدیده در پیش گرفته نشود، تعداد فراری‌ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید