نیاز به بسیج در همه عرصه‌ها حس می‌شود

نیاز به بسیج در همه عرصه ها حس می شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ دوم پاسدار «علی اکبر عرفانی» معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا استان گلستان امروز در همایش «مثل مصطفی ۳» گردهمایی فعالین فرهنگی هنری بسیج گلستان با عنوان «امتداد بدرقه شهیدان» در اردوگاه شیرآباد اظهار داشت: بسیج هیچگاه عضو خنثی جامعه نبوده است و مشاهده میکنید که در همه زمانها و در همه عرصه ها نیاز به بسیج حس می شود.

وی افزود: نرخ رشد انقلاب اسلامی و نقش بسیج در آن را کسی نمی تواند منکر شود هر چه انقلاب رو به جلوتر می رود نیاز آن به بسیج بیشتر می شود.

عرفانی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید ما آیت الله رئیسی خود را یک بسیجی میدانست و با مطالعه ابعاد مختلف شخصیتی ایشان فرق بین مسئول بسیجی و انقلابی و غیر بسیجی مشخص می شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا تصریح کرد: بسیج هیچگاه عضو خنثی جامعه نبوده است و مشاهده می‌کنید که در همه زمانها و در همه عرصه ها نیاز به بسیج حس می شود.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به حادثه تلخی که برای ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان پیش آمد بر اساس قانون اساسی کشور در کوتاهترین زمان ممکن و بدون تشریفات باید چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود که برای مشارکت حداکثری نقش فعالین فرهنگی بسیار پررنگ است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید