نیروهای انقلاب بدون توقع و سهم خواهی پشتیبان دولت خواهند بود

نیروهای انقلاب بدون توقع و سهم خواهی پشتیبان دولت خواهند بود



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مهدی عربپور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای انقلاب بدون توقع و سهم خواهی پشتیبان دولت خواهند بود و هدفشان خدمت به مردم و حل مشکلات است.

وی به سهم خواهی برخی افراد از رییس جمهور منتخب اشاره کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام رییسی اعلام کرد دولتمردان این دولت بر اساس شایسته سالاری انتخاب خواهند شد و افرادی که در ستادها بوده اند، عضو این دولت نخواهند بود و این صحبت مهمی است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان تصریح کرد: اگر بخواهیم دولت موفق شود، اولین قدم این است هیچکس سهم خواهی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم در جبهه نیروهای انقلاب حلقه وصل بین مردم و دولتمردان باشیم اظهار داشت: خواهان کرامت، عزت، پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی و مردم هستیم.

وی ادامه داد: مردم متعهد و همیشه در صحنه استان کرمان  خواستار این هستند معیشت و اشتغال در برنامه های اولویت دار دولت باشد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: مردم کرمان به وصیت سپهبد شهید سلیمانی مبنی بر حمایت از ولایت عمل کردند و نشان دادند در خط شهدا حرکت می کنند.

وی ادامه داد: مردم کرمان جایگاه بسیار خوبی را برای این استان رقم زدند و به میزان حضورشان در صحنه انتظار دارند مدیران و دولت این استان را با توجه ویژه نگاه و در راستای رفع  مشکلات چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام عربپور بیان کرد: ملت ایران ۲۸ خرداد با فداکاری و صبوری در انتخابات شرکت کردند و انتخابات در  سلامت و امنیت برگزار شد.

وی همچنین به مشارکت ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به توطئه و هجمه های پیاپی دشمنان آمار خوبی را در مشارکت کسب کردیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان اظهار داشت: ملت ایران همواره شرایط حساس را درک کرده و به ندای رهبر لبیک می گویند و از خون شهدا و ارزش های انقلاب پاسداری کرده و می کنند.

حجت الاسلام عربپور ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات مشارکت داشتند و ۸۴ درصد به رییس جمهور منتخب رای دادند.

وی با بیان اینکه اهالی کرمان به وصیت سپهبد شهید سلیمانی مبنی بر حمایت از ولایت عمل کردند و نشان دادند در خط شهدا حرکت می کنند اظهار داشت: مردم جایگاه بسیار خوبی را برای استان کرمان رقم زدند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان ادامه داد: نمی توان قول رفع سریع مشکلات را خیلی سریع داد اما با برنامه ریزی مناسب و کار جهادی به تدریج انجام می شود.

وی ضمن تشکر از تشکل های سیاسی گفت: تشکل ها برای سربلندی ایران و برای نابودی دشمنان سعی می کنند با دولت همکاری داشته و با خرد جمعی و مشورت ها کارها به خوبی انجام بشود.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: بیشتر منتخبین شوراها نیز نیروهای اصولگرا هستند که با همدلی و مودت خدمات ارزشمندی به مردم ارائه خواهند داد.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید