نیروهای مسلح یکی از ستون‌های ایران قوی و مقتدر است

نیروهای مسلح یکی از ستون‌های ایران قوی و مقتدر است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «کاظم حسینی» معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) امروز (یکشنبه) در نشست سیاسی با حضور پایوران و سربازان سپاه ناحیه شهرستان آوج اظهار داشت: در اینکه ایران قوی خار چشم استکبار جهانی است شکی نیست و هدف دشمنان از تلاش برای تجزیه ایران مقابله با ایران قوی و قدرتمند است و اغتشاشات اخیر هم برای مقابله با ایران قوی و مستقل بود.

وی با اشاره به نشانه‌های ایران قوی گفت: شکست آمریکا در جنگ‌های منطقه و پیشرفت ایران از زمان جنگ تحمیلی که حتی برای واردات سیم خاردار هم در تحریم بود به تولید پهپادهای پیشرفته و موشک‌های نقطه زن، نشانه‌های ایران قوی است. ایران با پاسخ کوبنده به تروریست‌های تجزیه طلب هم توانمندی‌های سپاه قهرمان در از بین بردن تهدیدات گروهک‌ها را نشان داد و هم اشراف دقیق و کافی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و توان دفاعی کشورمان را به رخ دشمن کشید.

‌حسینی با گرامیداشت هفته بسیج ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان این هفته را بهترین فرصت برای قدردانی از امنیت آفرینان دانست و عنوان کرد: اقتدار بسیج و سپاه به نفع مردم و جامعه است و یکی از ستو‌ن‌های ایران قوی و مقتدر نیروهای مسلح هستند.

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه باید اقتدار و احترام و جایگاه بسیج حفظ شود گفت: هر کسی که به پایگاه بسیج حمله می‌کند در واقع به امنیت کشور حمله کرده و مسئولیت اصلی بسیج و نیروهای مسلح پاسداری از امنیت ملی و عمومی کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید