هر کار سختی با عشق به امام حسین آسان می‌شود/ ۱۰ بار در پیاده‌روی اربعین شرکت کردم

هر کار سختی با عشق به امام حسین آسان می‌شود/ ۱۰ بار در پیاده‌روی اربعین شرکت کردم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به مراسم اربعین حسینی، حضور شیعیان از سراسر جهان در مراسم اربعین، یکی از کم‌نظیرترین اجتماعات مذهبی جهان را به وجود آورده است و موجب می‌شود تا اقتداری وصف ناشدنی مبتنی بر قدرت نرم شیعیان به نمایش گذاشته شود.

این زیارت معنوی سیدالشهدا یکی از توصیه شده‌ترین اعمالی است که هر ساله تعداد زیادی از شیعیان را پای پیاده به سمت کربلا رهسپار می‌کند تا در حریم پاک سرزمین نینوا خود را از پلیدی‌های این دنیا پاک کنند.

در این مسیر مملو از عشق و عرفان با یکی از زائران اربعین حسینی که رزمنده هشت سال دفاع مقدس بود به گفت‌وگو پرداختیم.

علی خدادوست گفت: تا امروز ۱۰ بار در پیاده‌روی اربعین شرکت داشته‌ام و همیشه هم عشق به امام حسین علیه‌السلام بوده که انگیزه پیدا کرده‌ام و به این سفر سخت آمده‌ام.

وی ادامه داد: من حدود دو سال در جبهه حضور داشته‌ام و آن زمان هم به عشق امام حسین علیه‌السلام جنگیدم و از وطنم دفاع کردم و هم اکنون هم هدفم این است که به همه مردم جهان بفهمانیم که ما به عشق امام حسین علیه السلام هر کار سختی را انجام می‌دهیم.

رزمنده دفاع مقدس افزود: ما در زمان جنگ مقابل گلوله‌ها مقاومت کردیم، گرمای الان که در برابر اتفاقات آن زمان چیزی نیست و ما این اجتماع عظیم را به خاطر مشکلات و گرما ترک نخواهیم کرد و همیشه شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 801

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید