«هفته معلم»، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به معلمان

این روز فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به معلمانی که میراث‌داران انبیای الهی هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی این روز را به همه‌ی سنگرداران عرصه‌ی تعلیم و تربیت، تبریک گفت.

متن پیام به شریح ذیل است:

دوازدهم اردیبهشت‌ماه؛ سال‌روز شهادت «استاد شهید مرتضی مطهری»، این معلم خستگی‌ناپذیر در عرصه‌ی تعلیم و تربیت است که در خاطر ملت قدرشناس ملت ایران تا همیشه زنده خواهد ماند و روز معلم یادآور شکوه زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار و عظمت انسان‌هایی دلداده است که ندای فطرت پاک را در ضمائر فرزندان این سرزمین حک نموده و تیرگی جهل و نادانی را از دل‌ها و قلب‌های آنان می‌زدایند.

این روز فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به معلمانی که میراث‌داران انبیای الهی هستند، چرا که همه‌ی وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل‌های آینده‌ساز می‌کنند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، از سال‌های دفاع مقدس گرفته تا سنگر‌های تربیتی و آموزشی امروز، با آموزش توأم با پرورش و بصیرت، چراغ راه تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی می‌شوند.

این‌جانب در آستانه‌ی فرارسیدن سال‌روز شهادت «استاد شهید مرتضی مطهری» و «روز معلم» بر ساحت ایمان این شهید گرانقدر و همه‌ی معلمین شهید ادای احترام نموده و این روز را به همه‌ی اساتید، معلمان و مدرسان محترم عرصه‌ی تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید