هلال احمر، نهادی بدون مرزبندی سیاسی/ ماحصل اقدامات کارکنان هلال‌احمر آرامش و امید به مردم است

ماحصل اقدامات کارکنان هلال‌احمر آرامش و امید به مردم است/ مجموعه هلال احمر مرزبندی سیاسی ندارد


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» امروز (دوشنبه) به مناسبت روز جهانی هلال احمر در جمع اعضای این سازمان ضمن تبریک روز جهانی هلال احمر به کارکنان این نهاد اظهار داشت: خرسندم از اینکه امروز روز هلال احمر در جمع امدادگران و داوطلبان و مدیران هلال احمر هستم و به همه شما این روز را تبریک و از زحمات شما تقدیر می کنم.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: در فلسفه آفرینش انسان در قرآن کریم عللی مطرح است و یکی از آیات نورانی اشاره دارد که ما شما را برای امتحان شدن در این دنیا خلق کردیم که کدامین شما بهترین اعمال را انجام می‌دهید؛ این یعنی همگی در دنیا مبتلا به ابتلائاتی می شویم. 

رئیس جمهور خطاب به نیروهای امدادی هلال احمر گفت: شما عزیزانی که در همه عرصه‌ها برای کشور افتخارآفرینی کردید، بدانید که شهدا هم در هجوم دشمن متجاوز به خاک‌ کشور، از کشور و نظام و امنیت و وطن دفاع کردند و در این آزمون سربلند شدند و به افتخار شهادت و جانبازی و ایثارگری نائل شدند. خدمت‌گزاری هلال احمر هم مانند کاری است که شهدای عزیز ما کردند و این مثال را زدم تا یاد شهدا هم زنده شود.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: همه ما در حال آزمون هستیم و در این حادثه کسانی که اولین حضور را برای امدادرسانی در ابتلائات و آفات دارند، عزیزان هلال احمر هستند که از اولین ساعت حادثه حضور پیدا می‌کنند و این یعنی بخشیدن امید و آرامش به مردم. 

وی با بیان اینکه در پرتو خداخواهی باید دگرخواهی در وجود انسان جلوه‌گر شود، ادامه داد: دلیل اینکه خدمات هلال احمر و شما ۱۰۱ هزار نفری که در سراسر کشور هستید دل‌ها را تسخیر کرده، این است که می تواند دل‌ها را آرمش دهید و امید در دل مردم ایجاد کنید و این ارزشمند است. 

رئیس جمهور گفت: مجموعه هلال احمر مرزبندی سیاسی و جغرافیایی و قومی و مذهبی ندارد و این‌ مجموعه به گستردگی آنچه که مردم می‌نامیم، در خدمت همه مردم است.

خبر تکمیل می‌شود

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید