مجاهدت

همایش «بصیران ولایی» تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان برگزار می شود


همایش «بصیران ولایی» تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان برگزار می شود

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با  نوید شاهد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید و لزوم بحث تجلیل و تکریم از مقام شامخ جانبازان بصیر و به ویژه همسران مکرم آنها مراسم «بصیران ولایی» روز چهارشنبه 25 مهر در دهکده نشاط برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید  با بیان اینکه همسران جانبازان بصیر تفسیر واقعی صبر و استقامت هستند اظهار داشت: در این مراسم از 20 نفر از نخبگان جانبازان بصیر که در عرصه های علمی، اجتماعی، هنری و مدیریتی موفق هستند و در حوزه های مهم کشوری ایفای نقش کردند به همراه همسرانشان تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: این برنامه، با همکاری «خانه نور ایرانیان بصیر» و با حضور رئیس بنیاد شهید و نماینده محترم ولی فقیه و بطور سراسری در کل کشور و در قالب طرح سپاس و همایش‌های تجلیلی از مقام شامخ جانبازان بصیر برگزار می شود.

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید در پایان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در موضوع مناسب سازی معابر و همچنین تسهیل تردد جانبازان بصیر و یک سری خدمات رفاهی، بحث اقلام مورد نیاز آنان با همکاری سازمان های مردم نهاد پیگیری و تلاش می کند تا حق مطلب درباره این عزیزان که دیده بانان و بصیران واقعی هستند، ادا شود.

انتهای پیام/



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل