همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه‌ها با قوت ادامه خواهد داشت

همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه‌ها با قوت ادامه خواهد داشت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی عمومهدی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جلسه با رئیس دانشگاه اراک و بازدید از بخش های این مجموعه بزرگ علمی استان اظهار داشت: دانشگاه اراک فرصت بسیار خوبی برای تربیت و پرورش جوانان و دانشجویان فعال و پویا در بخش های مختلف علمی و تخصصی را دارد.

وی گفت: باتوجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت ظرفیت های علمی و دانشگاهی امروز توجه به اقشار فعال در این حوزه بایستی قوی تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

سردار عمومهدی عنوان کرد: مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای(مدظله العالی) در تعالی و رشد فضای دانشگاه با نقش محوری دانشجویان و اساتید می تواند افق روشنی را برای فضای علمی و دانشگاهی کشور رقم بزند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: تربیت جوان مومن انقلابی در دانشگاه امروز یکی از کارهای اساسی محسوب می شود چرا که این جوانان با انگیزه،متعهد و دلسوز متخصص هستند که می توانند آینده کشور را به سمت صلاح و پیشرفت هدایت کنند.

وی بیان داشت: در سال های گذشته اتفاقات خوبی در سطح استان مرکزی با نقش آفرینی دانشگاه ها رقم خورده هست با این نکته که استان مرکزی موقعیت مهم و حساسی در بخش های گوناگون به ویژه صنعت دارد و بی شک این دانشگاه هست که می تواند ظرفیت ها و پیشرفت ها را توان مضاعفی ببخشد و موفقیت ها را چندبرابری کند.

سردار عمومهدی در پایان خاطرنشان کرد: : الحمدالله بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در سالیان قبل و هم اکنون توانسته اند در کنار دانشگاه ها اقدامات خوبی را رقم بزنند راه اندازی گروه های جهادی تخصصی، برگزاری دوره های تربیتی، ارتقاء علمی، اردوهای راهیان نور و برنامه های متعدد دیگر گویای این همراهی و همدلی سپاه و بسیج هست که با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید