همستر؛ صرفا یک بازی یا نقشه‌ای جدید

همستر؛ صرفا یک بازی یا نقشه‌ای جدید


گروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «غلامرضا ترابی» فعال رسانه‌ای؛ این روز‌ها در برخی مجالس، گروه‌ها و جمع‌های خصوصی صحبت از بازی با ربات همستر کامبک در بستر پیام‌رسان تلگرام هست و بسیاری از نوجوانان و جوانان و حتی برخی بزرگتر‌ها با حضور در فضای مجازی با زدن انگشت بر روی موش کوچکی برای آنچه که مشخص نیست سخت مشغول رقابتند، فارق از اینکه آیا کاربران این بازی به هدف خود که کسب درآمد اقتصادی هست خواهند رسید یا خیر؟ که موضوع دیگری هست و فعلا از پرداختن به آن صرف نظر می‌کنم، اما باید دید ظهور و بروز این بازی در این مقطع زمانی از سوی کسانی که با اندیشه انقلاب اسلامی نه تنها همراه نیستند بلکه مخالفت دارند با چه اهداف احتمالی صورت می‌گیرد؟

نتایج بررسی‌ها در این باره، که می‌توان به‌عنوان یک فرض از آن یاد کرد، این هست که اولا هدف از آغاز این پروژه توسط دشمنان غربی، چیزی جز دور کردن توجه افکار عمومی ملت از رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز ۸ تیرماه که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مکمل حماسه تشییع پیکر شهدای خدمت هست، نیست و ثانیا این فرضیه زمانی قوت بیشتری می‌گیرد که بازی در بستر پیام رسانه‌های داخلی امکان استفاده ندارد و برخی از مراجع نیز آنرا حرام اعلام کرده‌اند.

آری در اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای سست کردن پایگاه اجتماعی نظام اسلامی و ایجاد فاصله مردم با حاکمیت تلاش گسترده می‌کنند هیچ تردیدی وجود ندارد البته تاکنون بار‌ها ملت ایران به این تلاش احمقانه دشمنان برای تحقق این آرزوی محقق نشدنی، پاسخ دندانشکن داده‌اند، اما همچنان دستبردار نیستند، از طرفی هم، صحنه انتخابات، عمق ارتباط ملت را با حاکمیت و دولت‌ها فریاد می‌زند و بیانگر اقتدار و عزت ملی هست که جهانیان را به قضاوت وا می‌دارد.

به نظر می‌رسد بازی «همستر کویین» تلاش دارد تا ملت فهیم و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران از پیام‌رسان‌های داخلی هجرت کنند و در یک پروپاگاندای هالیودی آنچه خط سیاسی جریان صهیونیستی هست را تبلیغ نموده و به اهداف پلید خود یعنی حضور کمرنگ مردم در انتخابات آتی و یا اگر نتوانند تبلیغ کاندیدای مورد نظرشان برسند.

گرچه تجربه به خوبی نشان داده که دشمنان هم برنامه‌ریزی و مهندسی فوق‌العاده‌ای در ضربه زدن به ملت بزرگ ایران دارند و هم از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نکرده‌اند، اما دست قدرت خدا همراه این ملت هوشمند و بصیر بوده و هست و رهنمود‌های رهبر حکیم همچون عصای موسی باطل و السحر دشمنان خواهد شد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید