همگرایی و وحدت مسئولان پیشرفت جامعه و کشور را به دنبال خواهد داشت

همگرایی و وحدت مسئولان پیشرفت جامعه و کشور را به دنبال خواهد داشت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در شورای اداری استان همدان که در شهرستان تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت:  این جلسات برای عیب یابی، بیان مشکلات و ارائه راه حل و رفع دغدغه‌های مردم است. زمانی می‌توان گفت این جلسات برکات خوبی داشته که مردم تویسرکان پس از آن شاهد رفع مشکلات و دغدغه‌های خود باشند.

وی با بیان اینکه در انجام کارها و فعالیت‌ها باید سرعت عمل مناسب داشته باشیم، تصریح کرد: گاهی اوقات پروژه‌ای که باید در عرض چند ماه به پایان برسد، سال‌ها طول می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: برای حمایت از سرمایه گذار در گام اول باید فرهنگ اقتصادی در بین مسئولان و در بین مردم را توسعه دهیم. رسیدگی به وضعیت آرامگاه حبقوق نبی و تعیین و تکلیف و آغاز ساخت مسکن نهضت ملی، از جمله دغدغه‌های مردم تویسرکان است که به باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی که در اختیار دستگاه‌هاست باید در اختیار جوانان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت مسئولان پیشرفت جامعه و کشور را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: مدیران از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی و مردمی که پای کار هستند برای گره گشایی از مشکلات مردم همچون ساخت مسکن بهره ببرند.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید