هوشيار باشيد كه استعمارگران در اعتقاداتتان رخنه نكنند

مواظب و هشيار باشيد كه استعمارگران در اعتقاداتتان رخنه نكنند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌ طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«صفرعلی عشقی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهر «قهدريجان» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«صفرعلی عشقی» پانزدهم تير در سال ۱۳۴۱ در شهر قهدريجان چشم به جهان گشود و در بیست و هشتم مهر ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی والفجر۴ بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر قهدریجان به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید

ما ادامه دهندگان خون شهدایی هستیم که با خون خود نوشتند خون بر شمشیر پیروز است رسالت ما که زنده ایم این است که با خون خود قرآن، امام و اسلام را یاری کنیم ما هدفی مقدس داریم و در این راه رسیدن به این هدف چه باک از شهادت است.

تاریخ نگاران و هنرمندان دنیا بیایید و به انسانیت و آینده نسل بشر بیندیشید. حقايق و وقايع تاريخی آن چه كه هست و به وقوع می پيوندد، بنگاريد. برادران و خواهران! مواظب و هشيار باشيد كه استعمارگران شيطان صفت در اعتقاداتتان رخنه نكنند و رعشه بر اندام آئين و مذهبتان نيندازند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید