هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید!

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید!


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ علامت و نشانه‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از خبرنگاران صهیونیست خواسته است تا از میکروفون‌هایی استفاده کنند که هیچ علامتی نداشته و هویت آن‌ها را نیز مشخص نکند.

صهیونیست‌ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روز‌های گذشته بار‌ها خبرنگاران صهیونیست که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آن‌ها نشده بود.

اشغالگران صهیونیست گمان می‌کردند عادی سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده‌ای بهتری را برایشان به ارمغان می‌آورد، اما جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثابت کرد که آن‌ها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشور‌های اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشور‌هایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر برقار کرده اند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید