هیمنه و قدرت آمریکا در جریان انتقام سخت شکسته شد

هیمنه و قدرت آمریکا در جریان انتقام سخت شکسته شد


«مهرداد ویس‌کرمی» نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به صیانت از جنش‌های دانشجویی برای جلوگیری از خطر نفوذ بیگانه اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم به اصالت و ثبات فرهنگی کشور ایران قبل و بعد از ورود اسلام اشاره کنم، مردم ایران در طول تاریخ نشان داده‌اند که اصالت‌های فرهنگی خودشان را حفظ می‌کنند.

ویس‌کرمی تصریح کرد: به طور مثال اساتید تاریخ می‌گویند «اسکندر مقدونی» با شکست سپاه ایران و فتح این سرزمین حکومت خود را تثبیت کرد، اما وقتی که از این کشور خارج می‌شد با لباس و فرهنگ ایرانی خارج شد، یا در مثال دیگر می‌توان به زبان عربی اشاره کرد که همه کشورهای اسلامی را بعد از ورود به اسلام فرا گرفت، اما ایرانیان ضمن فراگیری این زبان، زبان اصیل فارسی را حفظ کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مفسران، محدثان و محققان شیعه و سنی ایرانی هستند، تاکید کرد: ما ایرانیان به طور ذاتی مقاومت سختی در مقابل فرهنگ بیگانه داریم که به طور طبیعی در بین دانشجویان ما هم وجود داشته است و هم اکنون وجود دارد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های وارده به جریان دانشجویی در ابتدای انقلاب نسبت به زمان فعلی قابل قیاس نیستند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما ابتدای انقلاب متأسفانه با گرایش به اندیشه‌های چپِ مارکسیستی منکر وجود خدا شدند، اما خوشبختانه تعداد قابل توجهی از آنها توبه کردند و به مسیر دینی بازگشتند، این افراد بعضا به مسئولیت‌های بالایی هم در نظام رسیدند.

ویس‌کرمی با بیان اینکه ابتدای انقلاب برخی از جوانان و دانشجویان در دام شکار کمونیست‌ها افتادند که از خانواده‌های مذهبی و ریشه‌دار بودند، گفت: اعضای گروه فرقان و سازمان تروریستی منافقین (مجاهدین حلق) از دل دانشگاه‌ها ربوده شدند، آن دوران، دوران گذار بود که انقلاب و نظام اسلامی به سلامت از آن عبور کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با نگاه به نیمه پر لیوان درمی‌یابیم که سرداران دفاع مقدس هم از دانشجویان نخبه دفاع مقدس بودند، یعنی به ازای اینکه «مسعود رجوی» و «مریم رجوی» از دانشجویان این کشور بودند افرادی همچون «محسن رضایی»، «رحیم صفوی»، شهیدان «باکری» و شهید «حسن باقری» هم از دانشجویان نخبه دانشگاه‌های ما بودند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در کشور رخ داد معتقدم ما در مرحله گذار جهانی به سمت یک دنیای جدید هستیم، زیرا، هیمنه و قدرت کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا در جهان شکسته شده است، ما شاهد بودیم بعد از ده‌ها سال که هیچ کشوری جرات حمله به پایگاه آمریکایی‌ها را نداشت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جریان انتقام از خون شهید سلیمانی پایگاه عین‌الاسد را موشک باران کردند.

ویس کرمی تصریح کرد: فضای مجازی و تحولات علمی که به سرعت در حال وقوع است جهان را صیال و غیر متظره کرده است، این وضعیت سبب می‌شود که گاهاً جوانان ما نتوانند خودشان را با شرایط تغییرات جهان تطبیق دهند، البته من معتقدم نه تنها جوانان بلکه آحاد جامعه ممکن است نتوانند خودشان را با شرایط وقف دهند.

نماینده مردم خرم‌آباد اظهار داشت: شخصاً بر این باور هستم که در دوران گذار قرار داریم و نبرد امروزمان نبرد همیشگی حق علیه باطل است، ظرفیت اسلام به عنوان دین خاتم و ظرفیت شیعه به عنوان یک مکتب و تفکر پویا، توان و جذابیت لازم را برای جوانان دارد، ان‌شالله بعد از مدتی که غبار فتنه خاموش می‌شود، خواهید دید که جبهه حق بر باطل غلبه دارد، اما این باور غلط است که ما گارانتی شده هستیم و دیگر نیازی به تلاش برای بهبود وضعیت نداریم.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید