واقعه غدیر واقعه الهی و شریعت است

واقعه غدیر واقعه الهی و شریعت است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمود نظری» رئیس ستاد دهه غدیر امشب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت با بیان اینکه واقعه غدیر واقعه الهی و شریعت است، اظهار داشت: واقعه غدیر درباره تکوین هدایت بشر امری مهم و اساسی به شمار می‌رود.

وی از برپایی جشن‌های مختلف به مناسبت دهه غدیر در استان خبر داد و افزود: در ماه‌های آینده مجمع جهانی درباره خدمات فقه، اصول، کلام و تفسیر مقام شامخ مرحوم آیت الله نظری خادم الشریعه در یکی از مراکز مهم ایران برای بازار می‌شود.

رئیس ستاد دهه غدیر گفت: امسال کار ما برای غدیر یک کار جهانی است و در این برنامه از مقام شامخ آیت الله نظری تقدیر می‌شود و اولین همایش علمی مقام آیت الله نظری به زودی در استان برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه دهه غدیر امروز جهانی شده است، گفت: تاکنون بیش از ۸ اجلاس در حوزه غدیر برگزار شده است

رئیس ستاد دهه غدیر دهه غدیر را جهانی معرفی کرد و افزود: تمام بشر باید مقابل بیکرانه برکه غدیر سر تعظیم فرود آوردند و در مقابل حضرت علی و فضیلتش تعظیم کنند.

حجت الاسلام نظری با اظهار اینکه سیره حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگوی جوانان و مردم در جامعه باشد، تصریح کرد: روش و منش خود را روش حضرت علی و فاطمه قرار دهیم و مسلک، مرام و روش زندگی ما در قالب غدیر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید