واکنش مقاومت فلسطین به کیفرخواست آمریکا علیه رهبران حماس

واکنش مقاومت فلسطین به کیفرخواست آمریکا علیه رهبران حماس


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کمیته‌های مقاومت در فلسطین در واکنش به کیفرخواست آمریکا علیه رهبران مقاومت تاکید کرد: طرح کیفرخواست دولت آمریکا علیه یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی دیگر از رهبران فلسطین را به شدت محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود: کیفرخواست دولت آمریکا علیه فرمانده یحیی سنوار و برادرانش، حلقه جدیدی از سلسله تجاوزات آمریکا علیه مردم ما و مقاومت آنهاست که به مدت ۱۱ ماه هست که با مشارکت فعال در جنگ نابودی که تمام گروه‌های فلسطینی را هدف قرار داده، ادامه دارد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین افزود: کیفرخواست جدید آمریکا تاییدی بر این هست که دولت آمریکا کورکورانه و نامحدود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و از هیچ تلاشی در مبارزه با مردم فلسطین و رهبران آنها دریغ نمی‌کند.

وزارت دادگستری آمریکا علیه ۶ تن از رهبران فعلی و سابق جنبش مقاومت اسلامی حماس از جمله «یحیی سنوار»، شهید «اسماعیل هنیه»، «محمد ضیف»، «خالد مشعل»، «مروان عیسی» و «علی برکه» کیفرخواست جنایی صادر کرد.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن باطل خواندن ادعا‌های جدید آمریکا تاکید شده هست این ادعا‌ها مغایر با قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی هست و در شکستن اراده ملت فلسطین موفق نخواهد شد و ملت فلسطین را از ادامه مسیر مبارزه و جهاد و مقاومت تا شکست کامل تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی و نابودی رژیم فاشیستی باز نخواهد داشت.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید