وحدت اهل سنت و شیعه نشانه همبستگی امت اسلامی است

وحدت اهل سنت و شیعه نشانه همبستگی امت اسلامی هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در بازدید از موکب اهل سنت استان گلستان اظهارداشت:وحدت و انسجام اهل سنت و شیعه نشانه‌ای از همبستگی امت اسلامی هست که می‌بایست این رویه حفظ شود.
 
وی افزود:جامعه مسلمانان یک جامعه واحد هست، همه ما پیرو پیامبر (ص) هستیم و اطاعت از پیامبر برای تمامی مسلمانان امری واجب هست.
 
 فرمانده سپاه امیرالمومنین خاطرنشان کرد:این عزیزانی که مسیر طولانی، از شرقی‌ترین نقطه کشور به غربی‌ترین نقطه کشور را طی کرده‌اند هم پیرو پیامبر (ص) و هم محب اهل بیت (ع) هستند و آمده‌اند که در مهران در دروازه عتبات عالیات و پایتخت خادمین زوار حسینی خدمتگزار باشند که قطعاً اجر و پاداش این عزیزان با خداوند متعال هست.
 
 سردار «حسینی» بیان کرد:حضور برادران و خواهران اهل سنت در این منطقه شیعه‌نشین نشانه‌ای از وحدت، یکپارچگی و انسجام همه مسلمانان هست.
 
 وی اظافه کرد:شهید «اسماعیل هنیه» در تهران به شهادت می‌رسد و بزرگترین و بالاترین مرجع دینی مسلمانان و شیعیان بر پیکر این عزیز نماز می‌خواند، شیعیان در کنار عزیزان اهل سنت حماس بر علیه رژیم صهیونیستی می‌جنگند و این مهم نیز نشانه‌های وحدت مسلمانان هست.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید