وظیفه ما در جنگ نرم، حفظ وحدت و یکپارچگی است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده های شهید مرزبانی و جانباز دفاع مقدس در اردبیل دیدار کرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «محمدجواد زاده‌کمند» معاون منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (چهارشنبه) به همراه سردار سرتیپ‌دوم ستاد «سید شاهین اسمعلی» فرمانده مرزبانی استان اردبیل و جمعی از مدیران و فرماندهان، در منزل خانواده شهید «سبزعلی محمدی» از شهدای مرزبانی استان اردبیل و جانباز روشندل «رضا صادق‌زاده» حضور یافتند و از آن‌ها تجلیل کردند.

سردار زاده‌کمند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، جامعه ایثارگری را چشم و چراغ نیرو‌های مسلح دانست و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، از بزرگترین سرمایه‌های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار شهادت یک وظیفه است، بیان کرد: تمام دستاورد‌های این نظام و مملکت اسلامی را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آن‌ها را در بین آحاد مردم، به‌خصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

این مسئول ابراز داشت: با وجود گذشت چندین سال از جنگ‌ ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفند‌های مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ نرم امروزی حفظ وحدت و یکپارچگی است.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما بر پایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور به‌صورت شبانه‌روزی از خاک کشور حفاظت و پاسداری می‌کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید