ولایت‌مداری بارزترین شاخصه کارکنان دریابانی استان مازندران است

ولایت‌مداری بارزترین شاخصه کارکنان دریابانی استان مازندران است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی استان مازندران امروز با حضور سردار «ستاره» جانشین مرزبانی فراجا، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار شد.

«روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این مراسم مرزبانان را کارکنانی اخلاق‌مدار و دین باور دانست و اظهار داشت: ولایت مداری بارزترین شاخصه کارکنان دریابانی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه این سه رکن، از مهمترین خصلت‌های یک انسان کامل است، بیان کرد: کاربردی ساختن این سه رکن موفقیت در اجرای مأموریت‌ها را تضمین کرده و باعث پاک ماندن سازمان خواهد شد.

سلگی در ادامه، افزود: رعایت حقوق شهروندی و مرزنشینی در رأس اخلاق اداری است و مشارکت اجتماعی و افزایش اعتماد مردم به مرزبانان را به دنبال دارد و کارکنان باید به این مهم در حین مأموریت و برخورد با ارباب رجوع به خصوص در مأموریت‌ها توجه جدی داشته باشد.

وی در ادامه، اذعان داشت: نظارت‌های آشکار و پنهان و همچنین سازماندهی دقیق و دقت در به کارگیری کارکنان از دیگر عوامل موثر در صیانت کارکنان است که باید به صورت ویژه در دستور کار فرماندهان قرار داشته باشد.

سلگی، بیان داشت: انسان سالم از لحاظ اخلاقی و اعتقادی محور توسعه پایدار می‌باشد، اگر نیروی یک سازمان به لحاظ اخلاقی و اعتقادی سالم باشد نظام اداری هم سالم مانده و از بروز فساد اداری جلوگیری به عمل خواهد آمد چرا که در غیر این صورت نه تنها سازمان بلکه جامعه هم متضرر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان از تلاش‌های چندین ساله سردار حسینی فرمانده سابق مرزبانی استان تقدیر و برای سرهنگ «عبدالله خسروی» فرمانده جدید مرزبانی استان آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید